اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد

آسیب بیش از ۹۶ هزار نفر در حوادث تابستان امسال/ ارتفاعات دربند در صدر حوادث کوهستانی

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب بیش از ۹۶ هزار نفر در حوادث مختلف تابستان امسال گفت: ۷۲ هزار مسافر در این مدت توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شدند.

آسیب بیش از ۹۶ هزار نفر در حوادث تابستان امسال/ ارتفاعات دربند در صدر حوادث کوهستانی

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در ارتباط با جزئیات طرح ملی امداد و نجات انجام گرفته در تابستان امسال اظهار داشت: بیش از ۷۲ هزار نفر از ابتدای امسال طی ۱۴ هزار عملیات امدادرسانی شدند و ۴۱ هزار و ۸۷۹ نفر درمان سرپایی و بیش از ۸ هزار و ۳۰۰ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. 

وی افزود: مأموریت‌های ترافیکی در این مدت ۴ درصد رشد داشت و بیشترین عملیات انجام گرفته در استان‌های مازندران، اصفهان، آذربایجان غربی و گلستان بود. 

رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: بیشترین عملیات‌های انجام گرفته در کوهستان نیز مربوط به مازندران، تهران، فارس و گلستان بود که بیشترین عملیات‌های کوهستانی در ارتفاعات دربند ـ شمیرانات، دماوند - آمل و عظیمیه - کرج بوده است. 

سلیمی خاطرنشان کرد:‌ در تابستان امسال ۶۴۰ سورتی پرواز انجام گرفت و ۸۳ مصدوم حوادث ترافیکی و یا گرفتاران در مناطق صعب‌العبور از طریق پروازهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند. 

وی گفت: ۴ هزار و ۶۰۶ نیروی عملیاتی در تابستان امسال فعال بوده و به بیش از ۹۶ هزار آسیب‌دیده در حوادث مختلف جاده‌ای،‌کوهستان ساحلی، سیل آبگرفتگی و ترافیک امدادرسانی انجام گرفت. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول