اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

در اجلاس کمیته توسعه اتحادیه بین المللی ورزش سه گانه عنوان شد

فدراسیون سه گانه ایران در رده سوم برنامه های توسعه

فدراسیون ایران در رده فدراسیون های برخوردار از مدیریت، سازماندهی و عملکرد مناسب و بهره مند از برنامه های توسعه قرار گرفت.

فدراسیون سه گانه ایران در رده سوم برنامه های توسعه

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه؛ اجلاس کمیته توسعه اتحادیه بین المللی ورزش سه گانه (ITU) همزمان با کنگره اخیر اتحادیه در گلد کوست استرالیا، با حضور سردار صبور رئیس فدراسیون کشورمان و روسای سایر فدراسیون های عضو برگزار شد.

هدف از برگزاری این اجلاس بررسی اقدامات صورت گرفته این بخش در سطح بین المللی بود. یکی از موضوعات مطرح شده در این اجلاس که از اهمییت زیادی برای کشورهای عضو برخوردار بود، سطح بندی و طبقه بندی کشورها و فدراسیون های ملی عضو اتحادیه بر اساس اطلاعات دریافتی از آنان بود. اوایل سال ۹۷ کمیته توسعه اتحادیه در قالب طرحی بنام ارائه خدمات به فدراسیون های ملی با هدف کمک به آنان برای توسعه ورزش سه گانه در کشورها با ارسال فرم های طبقه بندی فدراسیون ها درخواست ارسال آخرین وضعیت فدراسیون ها را بر اساس اطلاعات خواسته شده در فرم های مذکور نموده بود که پس از تکمیل و ارسال این اطلاعات توسط کشورهای مختلف و بررسی، تجزیه و تحلیل آن در بخش توسعه اتحادیه، فدراسیون های عضو در ۵ دسته مختلف به شرح زیر طبقه بندی شدند:

فدراسیون های توسعه یافته برخوردار از برنامه های پیشرفته

فدراسیون های توسعه یافته

فدراسیون های برخوردار از مدیریت، سازماندهی و عملکرد مناسب و بهره مند از برنامه های توسعه

فدراسیون های راه اندازی شده و در حال فعالیت

فدراسیون های راه اندازی شده

بنا بر اعلام اتحادیه بین المللی سه گانه، فدراسیون ایران با توجه به عملکرد مدیریتی مطلوب در عمر کوتاه خود و با تلاش های صبور رئیس فدراسیون و با توجه به سمت ایشان به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون آسیا و عضویت در کمیته اساسنامه ITU در این رده بندی همراه با کشورهایی هم چون چین و قزاقستان در رده سوم و در زمره کشورهای برخوردار از مدیریت، ساماندهی و عملکرد مناسب و بهره مند از برنامه های توسعه قرار گرفت.

از قاره آسیا تنها کشور ژاپن در دسته نخست این طبقه بندی و کشورهای کره جنوبی و تایوان در گروه دوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول