اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

عضو شورای شهر تهران:

تجهیزات پیشرفته آتش‌نشانی مشکل تاب‌آوری شهر را حل نمی‌کند/ اگر بحرانی در تهران اتفاق بیفتد با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم

عضو شورای شهر تهران گفت: تجهیزات پیشرفته آتش‌نشانی با توجه به نظام شهرسازی موجود مشکل تاب‌آوری شهر را در هنگام حوادث حل نمی‌کند و اگر بحرانی اتفاق بیفتد، با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.

تجهیزات پیشرفته آتش‌نشانی مشکل تاب‌آوری شهر را حل نمی‌کند/ اگر بحرانی در تهران اتفاق بیفتد با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، احمد مسجدجامعی در نودمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش در تذکرات پیش از دستور خود اظهار داشت: دو درصد از عوارض پروانه‌های ساختمانی که باید در اختیار آتش‌نشانی قرار می‌گرفت مهم‌ترین اقدامی بود که در این دوره انجام شده است.

وی افزود: تجهیزات پیشرفته مشکلات تاب‌آوری شهر تهران را حل نمی‌کند و این ماشین‌ها با این طول و تجهیزات نمی‌تواند در معابر کوچک که چندین برج نیز ساخته شده حرکت کنند.

مسجدجامعی اظهار داشت: نظام شهرسازی ما به نحوی است که اگر بحران داشته باشیم با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم.

عضو شورای شهر تهران در تذکر دیگری گفت: در شورای قبل مصوبه‌ای داشتیم مبنی بر اینکه اگر آتش‌نشانی شهید شد، از بستگان درجه یک آن یک نفر در سازمان آتش‌نشانی استخدام شود و این یک حقی بوده که به خانواده شهدا داده شده است و باید عملی شود.

وی بیان داشت: روز تهران در ۱۴ مهر در تقویم ثبت شده و تهران سر در دامن ری داشته است و امروز به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران مطرح است.

سلیمی افزود: شکوه و سلامت تهران به سلامت همه ایرانیان کمک می‌کند و آشفتگی در تهران به سایر استان‌های کشور نیز سرایت خواهد کرد.

عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: روز تهران فرصت خوبی برای شهروندان تهرانی است که به سلامت و روحیه شهر کمک کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول