اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بامداد امروز

زلزله‌ای به قدرت 4.5 ریشتر تازه‌آباد کرمانشاه را لرزاند

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر در عمق هشت کیلومتری تازه‌آباد استان کرمانشاه را لرزاند.

زلزله‌ای به قدرت 4.5 ریشتر تازه‌آباد کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر در عمق هشت کیلومتری تازه‌آباد استان کرمانشاه را لرزاند.

با رخ دادن زلزله 4.5 ریشتری ساعت 03:19:24 بامداد امروز مردم  تازه‌آباد، جوانرود، گهواره، ثلاث‌ باباجانی، ازگله، شاهو ، روانسر و مناطق اطراف، وحشت‌زده ازخانه‌های خود بیرون آمدند و باری دیگر ترجیح دادند شب را در فضایی باز و بدون سقف به صبح برسانند.

این  زمین‌لرزه در عمق هشت کیلومتری و 18 کیلومتری تازه‌آباد، 31 کیلومتری جوانرود، 31 کیلومتری گهواره، 81 کیلومتری کرمانشاه و 104 کیلومتری سنندج ثبت شده است.

 زلزله مهیب سال گذشته به قسمت غرب  استان کرمانشاه خسارت‌های بسیاری وارد کرد، روی این حساب اکثر واحدهای این مناطق تخریبی یا آسیب‌دیده هستند که پس لرزه‌های شدید اخیر نیز دست کم خسارت‌هایی را به این واحدها اضافه می‌کند.

به اعتقاد زمین شناسان، زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان‌ماه سال گذشته استان کرمانشاه، تمامی گسل‌های کشور را فعال کرده است.

آن‌طور که زلزله‌شناسان کشور می‌گویند، این پس‌لرزه‌ها ادامه خواهد داشت و مردم استان کرمانشاه هیچگونه نگران نباشند که زلزله‌ای در راه است، هیچ‌گونه زلزله‌ای رخ  نخواهد داد، بلکه فقط پس لرزه‌ها ادامه خواهد داشت و ممکن است این پس لرزه‌ها تا ۲ سه ماه اخیر نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول