اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فتوحی در گفت‌وگو با فارس :

۱۰ درصد نیمی از بودجه دانشگاه شریف پرداخت نشده است

رئیس دانشگاه صنعتی شریف درباره وضعیت تخصیص بودجه این دانشگاه درسال جاری گفت: تقریباً ۱۰ درصد بودجه این دانشگاه با توجه به زمانی که از سال ۹۷ گذشته است به دانشگاه داده نشده است.

۱۰ درصد نیمی از بودجه دانشگاه شریف پرداخت نشده است

محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره وضعیت تخصیص بودجه این دانشگاه در سال جاری گفت: تقریباً ۱۰ درصد بودجه را با توجه به زمانی که از سال ۹۷ گذشته به دانشگاه شریف نداده‌اند.

وی افزود: مسئولین کشور و به ویژه سازمان برنامه و بودجه قول‌هایی مبنی بر مرتفع شدن مشکل مالی دانشگاه شریف داده‌اند که تاکنون محقق نشده است.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف درباره تأثیر کمبود بودجه دانشگاه شریف در اقدامات و کارهای مختلف این دانشگاه گفت: این کمبود بودجه متأسفانه توانسته مشکلاتی را در اقدمات آموزشی و غیر آموزشی این دانشگاه ایجاد کند. 

وی تصریح کرد: با توجه به ورود 1700 دانشجوی جدید به دانشگاه شریف و کمبود بودجه تلاش داریم حداقل تاثیرات بر روند کارهای این دانشگاه به دلیل کمبود بودجه داشته باشد. 

بر اساس لایحه بودجه 1397 کل کشور که پیش‌بینی درآمدها و هزینه‌های دولت در طول یک سال 1397 است بودجه دانشگاه صنعتی شریف برای سالجاری 3355000 میلیون ریال است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول