اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اعلام لیست نهایی نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یزد به‌زودی

یک منبع آگاه در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان یزد گفت: به‌زودی لیست نهایی نامزدهای مجلس شورای اسلامی در مرکز استان و حوزه‌های انتخابی شهرستان‌ها اعلام می‌شود.

اعلام لیست نهایی نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یزد به‌زودی

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات و اعلام تأیید صلاحیت شدگان نهایی شورای نگهبان، تب‌وتاب اطلاع از لیست نهایی و سر فهرست‌های نامزدی مجلس شورای اسلامی از تمام احزاب سیاسی بیشتر می‌شود.

استان یزد هم ازجمله استان‌هایی به شمار می‌رود که در آستانه انتخابات فهرست‌های مختلفی ارائه می‌شود و بنا به گفته یک منبع آگاه در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان یزد به‌زودی این لیست جمع‌بندی می‌شود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یزد، فعالیت خود را برای دعوت از نیروهای انقلابی و کارآمد برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی از تابستان امسال آغاز کرده و 20 نشست با نامزدهای احتمالی برگزار کرده است.

این منبع آگاه اعلام کرد: با توجه به تجربیات گذشته، جلسات متعدد و تشکیل مجامع عمومی در شهرستان‌ها و مرکز استان به‌زودی به لیست نهایی نزدیک می‌شویم و تاکنون در دو حوزه انتخابی استان یزد این لیست مشخص‌شده ولی هنوز رسانه‌ای نشده است.

وی افزود: احتمال عدم معرفی نامزدها برای یکی از حوزه‌های انتخابیه وجود دارد و همه گزینه‌های شورای ائتلاف جبهه انقلاب استان یزد تأیید صلاحیت شده‌اند که به‌زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول