اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پیغام فتح|هنر بهترین روش انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: ارزش‌های دفاع مقدس مهم‌ترین جریان فرهنگی انقلاب است و هنر بهترین وسیله برای انتقال آن به نسل آینده است.

پیغام فتح|هنر بهترین روش انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا کمالی زرکانی، دفاع مقدس را دریایی از ارزش ها و معرفت انسانی دانست که فرهنگ و هنر کشور را به لحاظ محتوا و انگیزش های انسانی در این چهل سال سیراب کرده است.

وی اضافه کرد: اگر امروزه به تولیدات فرهنگی و هنری هنرمندان در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت نگاه کنیم، متوجه میشویم این حوزه بزرگترین گنجینه معنوی و میراث گرانبهای ملموس و ناملموس کشور است که ابعاد آن بسیار گسترده تر از مرزهای جغرافیایی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به اهمیت انتقال این گنجینه به آیندگان اشاره کرد و اظهار داشت:تنها چیزی که آینده کشور را از هر لحاظ تضمین میکند ،انتقال این فرهنگ عظیم به نسل های دیگر است و نباید اجازه دهیم گرد فراموشی بر آن بنشیند.

کمالی زرکانی بیان کرد:هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و سلحشوری و جانفشانی جوانان غیور این مرز و بوم است که اجازه ندادند ذره ای از خاک و آبروی ایران اسلامی توسط دشمنان خدشه دار شود.

انتهای پیام/88055/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول