اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اقتصادی

صنایع مخابراتی بیشترین و منسوجات کمترین بازدهی را در بورس داشتند

در طول هفته گذشته، صنعت مخابرات با افزایش 2.26 درصدی بیشترین بازدهی و صنعت منسوجات 8.18- درصد، بیشترین بازدهی منفی را کسب کرده اند.

صنایع مخابراتی بیشترین و منسوجات کمترین بازدهی را در بورس داشتند

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران توانا، محمد باقری کارشناس بازار سرمایه گفت: درابتدای هفته شاخص مثبت و در روزهای بعدی شاخص منفی را تجربه کرده ایم و از نظر تکنیکی می توان گفت، شاخص به 2میلیون و155 هزارو 234 واحد رسیده است.

وی در ادامه به سیمای جمهوری اسلامی گفت: در روز سه شنبه این شاخص کل هم وزن به حمایت خود برخورد کرده است و در روزچهارشنبه این شاخص مثبت شده است.

احمدی تحلیگر بازار سرمایه نیز گفت: سیاست انقباضی بانک مرکزی این است که میزان پول موجود در بازارها را به شدت کاهش داده است.

درهفته دوم دی ماه شاهد ورود نقدینگی به صندوق های در آمد ثابت به میزان 251 میلیارد تومان بوده ایم که به طور میانگین ارزش معاملات به 4هزارو208میلیارد تومان رسید.

برخلاف شاخص کل، شاخص کل هم وزن که نماگرسهام کوچک بازار سرمایه 0.19 درصد افزایش یافت.

بورس اوراق بهادر تهران در دومین هفته معاملاتی دی شاهد خروج 874 میلیارد تومان نقدینگی توسط سرمایه گذاران حقیقی بوده است. در طول هفته شاخص کل با کاهش 1.02 درصد به کارخود پایان داد.

در مجموع در طول هفته صنعت مخابرات با افزایش 2.26 درصدی بیشترین بازدهی و صنعت منسوجات 8.18- درصد، بیشترین بازدهی منفی را داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول