اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

حضور نماینده مرکز وکلای قوه قضائیه در سیما فیلم و ساترا

رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از حضور نماینده این مرکز در سیما فیلم و ساترا خبر داد.

حضور نماینده مرکز وکلای قوه قضائیه در سیما فیلم و ساترا

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حسن عبدلیان‌پور رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در دومین گردهمایی ملی روؤسای هیئت مدیره‌های وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در ۲۲ بهمن اعضای این مرکز  حضور حداکثری خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه همانند گذشته نباید نسبت به انتخابات بی تفاوت باشیم و نیستیم، افزود: قشر وکیل و کارشناس به عنوان قشر نخبگانی و تأثیرگذار جامعه است.

عبدلیان پور با اشاره به آخرین دستاورد خانواده بزرگ مرکز وکلا گفت: در راستای مردمی سازی و با مردم بودن «در نخستین همایش ملی اندیشه‌های قضایی رهبر معظم انقلاب اسلامی که مرکز وکلا نیز در برگزاری آن نقش داشت که سپاس و تقدیر شد از مرکز بواسطه تلاش در جهت مردمی سازی قوه قضائیه » که این بسیار گرانبها و ارزشمند است.

وی ادامه داد: تمام تلاش این دو ساله مرکز بر حول و محور مردم سازی بوده است. وکیل و کارشناس بیرونی ترین و مردمی ترین لایه قوه قضائیه است و دسترسی به آنها در هر ساعت از شبانه روز به راحتی
اتفاق می افتد.

عبدلیان پور گفت؛ مسئولین قضائی بواسطه شغل، شرایط کاری به قابلیت دسترسی در همه زمان را ندارند و این طبیعی است. اگر قوه قضائیه قرار باشد لباس مردمی بر تن کند در راستای منویات رهبر انقلاب و تاکیدات رئیس قوه قضائیه، اعضای مرکز میتوانند نقش اساسی را ایفا کنند کما اینکه در این دو سال اخیر تمام تلاش خود را در انجام این مهم به کار برده اند.

وی با اشاره به موضوع  احیا و گسترش حقوق عامه بیان کرد: امروز وکلای مرکز وکلا هویت ویژه پیدا کرده اند.

عبدلیان پور گفت: به واسطه هویتی که به آن دست پیدا کرده‌ایم امروز روسای کل دادگستری‌ها، قضات، کارمندان بیشترین تعامل را با مرکز ما دارند. روسای هیئت مدیره این مرکز در تمامی استان‌ها به راحتی هر زمان که اراده کنند و نیاز باشد می‌توانند رئیس‌کل، دادستان و سایر مسئولین قضائی استان را ملاقات کنند و مسائل و مشکلات را مطرح و حل کنند .

وی با اشاره به نگاه رئیس قوه قضائیه به این مجموعه افزود: این وظیفه تکلیف و مسئولیت همه ما را خطیرتر و ویژه تر و سنگین تر میکند باعث می شود تلاش ما شبانه روزی شود.

عیدلیان پور گفت: ما در مرکز با دو واژه همراهیم عاشقان متعصب که بی تفاوت نیستند. مرکز شجره ارتباطی قوه قضائیه است و این خانواده با جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر از سراسر کشور امروز آماده توسعه ارتباطات فرا قوہ ای حتی بین المللی هستند. 

وی با بیان اینکه بستر تعاملات گسترده باعث شده چهره خوبی از مرکز ساخته شده، تصریح کرد: حتی گاهی استانها بهتر از مرکز فعالیت . کنند و ایجاد تعامل سازنده می کند و ائمه جمعه نمایندگان ولی فقیه بارها در نماز جمعه از مرکز به نیکی نام برده اند.

عبدلیان پور با اشاره به اینکه ما در خانواده مرکز ظرفیت‌هایی داریم که باید مدیریت کرد، اذعان کرد: توسعه و شعار مرکز را بر روی ریل فرهنگ، عدالت، اخلاق و مردمی سازی پایه گذاری کرده‌ایم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با اشاره به تعامل با رسانه خاطرنشان کرد؛ امروز نماینده این مرکز در سیما فیلم، ساترا به صورت ثابت حضور دارند. 

وی ادامه داد در این دو سال بیشترین اعضای هیئت علمی هم در حوزه وکالت و هم در حوزه کارشناسی جذب شده‌اند علمی‌سازی مرکز به همراه آموزش و دانش افزایی به روش نوین آموزشی وکالت و کارشناسان و مشاوران در دستور کار ما قرار دارد.

عبدلیان‌پور تصریح کرد: افزایش فضای اداری و رفاهی به همراه انقلاب در آموزش و برقراری عدالت آموزش مورد اهتمام ویژه در این مرکز است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول