اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

قرص‌های اعتیادآور جوانان را تهدید می‌کند

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: استفاده از قرص‌های ترامادون جوانان و نوجوانان ما را تهدید می‌کند که در این باب باید مراقب باشیم.

قرص‌های اعتیادآور جوانان را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: ‌توزیع این قرص‌های اعتیادآور در اماکن مختلف در شهرستان پارس‌آباد اسباب نگرانی خانواده‌ها شده که در این زمینه باید دست‌اندرکاران مقابله و مبارزه با اعتیاد به ویژه نیروی انتظامی و دادگستری به جد وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و پیاده نظام آنها در کشور با فاجعه عظیم اعتیاد و تهدید جدی در این زمینه تلاششان بر این است تا به شیوع مصرف مواد مخدر در بین جوانان کمک کنند تا از این طریق نشاط و شادابی جامعه ما را دچار خدشه سازند.

علوی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن سعی می‌کند تا با ترفندهای رنگارنگ برای جوانان ما فضای کاذب شوق‌انگیز ایجاد کند، در حالی که با گسترش فضاهای ورزشی و تفریحات سالم می‌توان جوانان را از مهلکه مواد مخدر و برخی از نگرانی‌های ناشی از آن دور کرد.

این مسئول آمار بیکاری در این شهرستان را تأمل‌برانگیز توصیف کرد و ادامه داد: بیکاری در این شهرستان بیش از 50 درصد است و بسیاری از جوانان با وجود تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد همچنان بیکار و بلاتکلیف هستند، در حالی که همین بیکاری عامل اصلی نابهنجاری‌ها و اعتیاد نگران‌کننده است.

وی در ادامه اضافه کرد: مسئولان باید فکر اساسی در این زمینه داشته باشند تا با ایجاد فرصت اشتغال هم به تشکیل خانواده آنها کمک کنند و هم اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را برطرف سازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه پارس‌آباد فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و روزهای جشن و سرور انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: دهه فجر دهه عزت و شرف این ملت است که می‌تواند نقطه خنثی شدن تمام توطئه‌ها و استحکام نظام در عرصه‌های مختلف باشد.

علوی بزرگترین پایه استقلال و عظمت این سرزمین را حضور و مشارکت بالای مردم در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف اعلام کرد و افزود: ما در هر عرصه‌ای که ملت پشتیبانی کرده‌اند، پیروز میدان بودیم و دشمنان نیز نتوانستند این قدرت نرم ما را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: مدعیان قدرت در جهان اصلاً دوست ندارند که قدرت مضاعف، اقتدار و صلابت این نظام را مشاهده کنند و به هر بهانه‌ای می‌خواهند این ملت همیشه تحت فشار باشد، در حالی که اساس جمهوری اسلامی ایران اساس عزت، شرف و حرکت رو به جلو است.

انتهای پیام/62001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول