اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بابلسر خبر داد

برگزاری نشست ملی حذف مالاریا در بابلسر با حضور وزیر بهداشت

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بابلسر گفت: نشست ملی حذف مالاریا با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کارشناسان سازمان بهداشت جهانی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در بابلسر برگزار می‌شود.

برگزاری نشست ملی حذف مالاریا در بابلسر با حضور وزیر بهداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، محسن نبی‌زاده امشب در نخستین جلسه کارگروه سلامت در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان بابلسر با بیان اینکه به‌زودی نشست کشوری حذف مالاریا در بابلسر برگزار می‌شود، اظهار داشت: این نشست با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارشناسان سازمان بهداشت جهانی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و اساتید دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این نشست به مدت دو روز در تاریخ 14 و 15 اردیبهشت ماه سال جاری در مجتمع رفاهی بانک رفاه بابلسر می‌باشد، افزود: مدیران و مسئولان شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، نهایت همکاری را با شبکه بهداشت و درمان بابلسر و دانشگاه علوم پزشکی مازندران داشته باشند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بابلسر از کلنگ‌زنی مرکز بهداشتی درمانی عربخیل در هفته سلامت خبر داد و گفت: این مراسم با حضور فرماندار بابلسر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، معاونت بهداشتی مازندران و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در چهارم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

نبی‌زاده با بیان اینکه اهداء زمین این مرکز با مساحت دو هزار متر مربع از سوی مردم عربخیل بوده است، اذعان داشت: قرار شد برای ساخت آن 30 درصد هزینه با همیاری مردم عربخیل و 70 درصد دیگر از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران پرداخت و احداث شود.

وی به کمک خداپسندانه دو خیر هادی‌شهری برای افزایش فضای فیزیکی آزمایشگاه مرکز بهداشتی درمانی هادی‌شهر اشاره کرد و افزود: مراسم کلنگ‌زنی آن نیز در هفته سلامت است.

نبی‌زاده برگزاری نمادین زنگ سلامت در مدارس سطح شهرستان بابلسر و بهنمیر و هادی‌شهر، اجرای میز خدمت اطلاع‌رسانی سلامت غذایی و خود مراقبتی، توزیع تراکت و پمفلت‌های آموزشی در مراسم عبادی نماز جمعه بابلسر، بهنمیر و هادی‌شهر را از دیگر برنامه‌ها در هفته سلامت برشمرد.

انتهای پیام/86010/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول