اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوانان/

نامزدهای دریافت جایزه بخش‌های داستان و عکس معرفی شدند

یازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان کشور نامزدهای دریافت جایزه در دو بخش داستان و عکس را معرفی کرد.

نامزدهای دریافت جایزه بخش‌های داستان و عکس معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، هیئت داوران یازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان کشور از میان 652 اثر که مورد بازبینی قرار دادند، سه اثر را در بخش داستان کودک و خردسال، دو اثر در بخش داستان نوجوان و چهار اثر در بخش داستان طنز را نامزد دریافت جایزه اعلام کرد.

در بخش داستان کودک و خردسال، هدی حدادی برای اثر «باف بافو» در نشریه رشد نوآموز، کتایون کیایی‌وسکویی برای اثر «گرگ با سواد» در نشریه یکی بود یکی نبود و سرور کُتبی برای اثر «علف‌ها را بشمار» در نشریه ‌ کوشش خردسال به عنوان نامزد انتخاب شدند.

همچنین در بخش داستان نوجوان یوسف قوجق برای اثر «آن روز شانة چپم لرزید» در نشریه رشد جوان و سید احمد مدقَق برای اثر «گل‌پا» در نشریه سلام بچه‌ها نامزد دریافت جایزه شناخته شدند.

شهرام شفیعی برای مجموعه «من و عمو جان» در نشریه رشد دانش‌آموز، طاهره ایبد برای مجموعه «یکی بیز، یکی نَبیز» در نشریه رشد نوآموز، مرجان فولادوند برای مجموعه «باشگاه دوست‌نداران محیط زیست» در نشریه همشهری بچه‌ها و سید نوید سیدعلی‌اکبر برای «قصه‌ قورباغه‌ قامبوی قیکمو» در نشریه سه‌چرخه، نامزدهای دریافت جایزه در بخش داستان طنز هستند.

گروه داوری بخش عکس همچنین از میان 36 عنوان نشریه بررسی شده سه اثر عدالت عابدینی برای مجموعه آثار در نشریه پوپک، محدثه محمدی برای مجموعه آثار در نشریه ملیکا و اعظم لاریجانی برای مجموعه آثار در نشریه رشد کودک، نوآموز و دانش‌آموز را در رده عکس کودک نامزد دریافت جایزه اعلام کردند.

«نشریات رشد کودک، نوآموز و دانش‌آموز»، «نشریه پوپک» و «نشریه‌ی ملیکا» در رده عکس نشریات کودک و خردسال به عنوان نامزد از سوی هیئت داوران انتخاب شدند.

در عین حال گروه داوری بخش عکس نوجوان، مهبد فروزان و محمود اعتمادی را برای مجموعه آثار در نشریه دوچرخه به عنوان نامزد معرفی کرد.

نشریات رشد نوجوان و جوان و نشریه‌ دوچرخه نیز به عنوان نامزدهای بخش عکس نشریات نوجوان اعلام شدند.

به گزارش فارس، یازدهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه های مجازی کودک و نوجوان از اول تا چهارم اردیبهشت در ساری برگزار می‌شود و برگزیدگان این رقابت روز چهارم اردیبهشت معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول