اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

مدیر جدید پایگاه ورزش قهرمانی استان مرکزی معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ابوالفضل یوسفی به عنوان مدیر جدید پایگاه ورزش قهرمانی استان معرفی شد.

مدیر جدید پایگاه ورزش قهرمانی استان مرکزی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف پایگاه ورزش قهرمانی نظام‌مندکردن مباحث مربوط به استعدادیابی است که انتظار می‌رود مسئولان در این زمینه با جدیت وارد شده و با شناسایی استعدادها زمینه شکوفایی آن را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از وظایف این پایگاه انجام تست‌های آمادگی تیم‌های ورزشی قبل از اعزام به مسابقات به منظور سنجش سطح آمادگی ورزشکاران است تا از این طریق سطح آمادگی ورزشکاران قبل از اعزام مورد سنجش قرار گیرد تا در صورت آماده نبودن از اعزام آنها به منظور جلوگیری از حیف و میل شدن اموال جلوگیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی کنترل بر سطح دانش فنی و تخصصی مربیان و داوران، نظارت بر تمرینات تخصصی هیئت‌های ورزشی و جلوگیری از تمرینات بی‌کیفیت و تمرینات بدون برنامه را از دیگر وظایف این پایگاه عنوان کرد.

ملکی در ادامه گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و به منظور جلوگیری از حیف و میل سرمایه‌ها در سال اقتصاد مقاومی از فعالیت رشته‌‌هایی که تعداد نفرات آنان به حد نصاب نمی‌رسد، در سالن‌ها و اماکن ورزشی جلوگیری خواهد شد و بر این اساس رشته‌های ورزشی باید با دو تیم رسمی و تعداد نفرات استعداد به تمرین بپردازند.

انتهای پیام/87009/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول