اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به مدارس دشتستان

فرماندار دشتستان از ممنوعیت ورود موتورسیکلت به مدارس این شهرستان خبر داد.

ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به مدارس دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسلان زارع ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد موثر در جامعه است و تقویت این نهاد باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش در این شهرستان و افزایش امکانات و تجهیزات مدارس مورد تاکید و توجه قرار دارد و به فضل خدا در این راستا به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: مسایل مطرح شده بین آموزش و پرورش و شهرداری حتما با تدابیر اتخاذ شده حل می‌شود و انتظار داریم طرفین همکاری بیشتری داشته باشند.

زارع تصریح کرد: مبلغ بدهکاری آموزش و پرورش قسط‌بندی شده که قسط اول در پایان اردیبهشت، قسط دوم پایان خرداد و قسط سوم نیز پایان تیرماه به شهرداری پرداخت می‌شود.

فرماندار دشتستان از ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ها به مدارس دشتستان خبر داد و افزود: اجرای طرح ممنوعیت ورود موتورسواران به مدارس امری لازم است که با همکاری دستگاه‌های ذیربط با آموزش و پرورش انجام می‌شود.

زارع گفت: برای نهادینه کردن قانون در عین انعطاف باید قاطعیت هم داشته باشیم و مهم‌ترین هدف ما حفظ جان دانش‌آموزان در مدارس است.

وی با اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای اجرای این طرح یادآور شد: اعضای شورای اجرایی این طرح به زودی مشخص شده و از اول مهرماه سال جاری در تمام مدارس اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/2452/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول