اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جیرفت:

نمره معاینه فنی در جیرفت صفر است

شهردار جیرفت گفت: نمره معاینه فنی در جیرفت صفر است که راهنمایی و رانندگی شهرستان باید این مهم را در صدر امورات خود قرار دهد.

نمره معاینه فنی در جیرفت صفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، امان‌الله مختاری شامگاه دوشنبه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر جیرفت با رئیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان اظهار داشت: هر چه پلیس در جامعه اقتدار داشته باشد، امنیت آن جامعه بالاتر است.

وی تصریح کرد: در شهرستان جیرفت بیش از 400 کامیون و سایر ماشین‌های سنگین وجود دارد اما آزمون گواهینامه پایه یک در مرکز استان برگزار می‌شود.

مختاری عنوان کرد: در این میان برخی افراد از این موضوع سوءاستفاده می‌کنند و بازار سیاه راه انداخته‌اند که این موضوع باید پیگیری شود تا این آزمون‌ها در شهرستان جیرفت نیز برگزار شود.

وی با بیان اینکه برخی پارکینگ‌های خودروها سفارشی شده‌اند و باید در راستای آسایش مردم پارکینگ خودروها در محدوده شهر باشد، افزود: مدت زمان نگهداری خودروها در پارکینگ هم باید طوری باشد که کار مردم سریع‌تر انجام شود و بیهوده خودرو در این محل‌ها نگهداری نشود.

وی با بیان اینکه نمره معاینه فنی در جیرفت صفر است که راهنمایی و رانندگی شهرستان باید این مهم را در صدر امورات خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: ساعات انجام خاکبرداری در سطح شهر هم باید در ساعت‌های مشخصی باشد تا برای مردم ایجاد مزاحمت نشود.

شهردار جیرفت گفت: باید توجه به راه‌اندازی یک مرکز پلیس+10 دیگر در شهرستان جیرفت پیگیری شود که شماره‌گذاری در شهرستان سریعتر انجام شود.

مختاری بیان داشت: برای راه‌اندازی پارک ترافیک در جیرفت هزینه شد اما امروز هیچ استفاده‌ای از این پارک نمی‌شود که نیاز است مهدهای کودک‌ و دبستان‌ها از این پارک استفاده کنند تا توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی از کودکی در افراد نهادینه شود.

شهردار جیرفت گفت: راهنمایی و رانندگی در هفته نیروی انتظامی قوی ظاهر شود و در این راستا ما هم هر کمکی که نیاز باشد انجام می‌دهیم. بیان اهمیت کار پلیس راهنمایی و رانندگی در فرهنگسازی نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/80002/گ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول