اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت

این باخت برای سپاهان دست کمی از برد نداشت

شکست سنگین سپاهان برابر نفت تهران با وجودی که غیر منتظره بود اما برای تیمی که می‌خواهد مدعی قهرمانی لیگ باشد، چندان بد نبود و می‌تواند در ادامه لیگ به سود این تیم باشد.

این باخت برای سپاهان دست کمی از برد نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بعد از سه برد متوالی سپاهان در سه هفته ابتدایی لیگ، انتظارات از این تیم بسیار بالا رفته بود تا جایی که کمتر هواداری می‌توانست تصور باخت سه بر صفر را برای این تیم داشته باشد.

سپاهانی‌ها در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، به دیدار تیم نفت تهران رفتند و برابر این تیم با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند تا ترمز شاگردان کرانچار در ورزشگاه تختی تهران کشیده شود.

سپاهان لیگ چهاردهم بالاتر از حد تصور نتیجه گرفت و سه بازی ابتدایی لیگ را در شرایطی به پایان رسانید که تنها یک گل خورده بود و آمار خوب گلزنی این تیم و عملکرد خوب مهاجمان این تیم موجب شده بود تا کارشناسان و فوتبال دوستان حساب ویژ‌ه‌ای بر روی طلایی‌پوشان اصفهانی باز کنند اما درست در این شرایط که همگان از خط دفاعی سپاهان و مثلث برمودای این تیم صحبت می‌کردند، نماینده اصفهان با نتیجه سنگین سه بر صفر مغلوب تیم نفت تهران شد تا هم خط دفاعی این تیم مورد محک جدی واقع شود و هم خط حمله این تیم عملا کارایی خاصی نداشته باشد.

باخت برابر تیم نفت تهران برای تیم سپاهان به عنوان یک تیم مدعی نتیجه خوبی محسوب نمی‌شود اما با این وجود می‌توان این باخت را به فال نیک گرفت زیرا تیم سپاهان به چنین تلنگری نیاز داشت.

باخت برابر نفتی‌های تهران می‌تواند غرور کاذبی که در تیم سپاهان به وجود آمده بود را از بین ببرد و در ادامه مسابقات لیگ، موجب کارایی بهتر این تیم شود زیرا حالا سپاهانی‌ها به خوبی فرا گرفته‌اند که نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند.

تیم سپاهان برای قهرمانی باید هیچ حریفی اعم از تیم‌های مدعی و تیم‌های کم نام و نشان را دست کم نگیرد، زیرا بارها در طول ادوار سپری شده مشاهده کرده‌ایم که تیمی مدعی با باخت برابر تیمی ضعیف جام قهرمانی را از دست داده است.

انتهای پیام/63006/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول