اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شرکت جی.ال.ایکس:

برندهای تولید داخل نیازمند حمایت است

قائم مقام و عضو هیئت مدیره شرکت جی‌ال‌ایکس گفت: وقتی برندی از تولید داخل در تولید و عرضه محصولات خود پا بگیرد نیاز به حمایت دارد و شرکت GLX نیازمند حمایت و همکاری دولت و مردم است.

برندهای تولید داخل نیازمند حمایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جواد سعیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتباط همراه گویا اروند نخستین تولید کننده انواع تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی مربوطه در کشور با آرم تجاری جی ال ایکس است.

وی افزود: هموطنان تقاضا می‌شود هنگام خرید توجه داشته باشند که محصولات این شرکت فقط و فقط با آرم مذکور به بازار عرضه شده و هیچگونه محصولی با نام و برند دیگر که از سوی برخی از فروشندگان به‌عنوان کالای ایرانی و تولیدات شرکت جی ال ایکس معرفی می‌کند توسط این شرکت تولید نمی‌شود.

قائم مقام و عضو هیئت مدیره شرکت جی ال ایکس تصریح کرد: این شرکت از ارائه خدمات پس از فروش به محصولاتی که فاقد نام و برند GLX و یا Generalluxe بوده و یا به‌واسطه تبلیغات سوء برخی از واحدهای صنفی به‌عنوان تولیدات GLX معرفی می‌کنند معذور است.

نایب رئیس شرکت ارتباط همراه گویا اروند معتقد است وقتی برندی از تولید داخل در تولید و عرضه محصولات خود پا بگیرد نیاز به حمایت دارد و شرکت GLX نیازمند حمایت و همکاری دولت و مردم است.

وی موفقیت این شرکت در زمینه تولید و عرضه محصولات خود را مرهون تلاش پرسنل این شرکت دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس، با همت جوانان خوزستانی شرکت ارتباط همراه گویا اروند طراح و تولیدکننده گوشی‌های کلاسیک و هوشمند با برند GLX به عنوان نخستین شرکت تولیدکننده تلفن‌همراه و تجهیزات مخابراتی کشور از سال 86 در خرمشهر آغاز به‌کار کرد.

کارخانه تولیدی شرکت GLX در شهرک صنعتی منطقه آزاد اروند احداث شده و دارای چندین نمایندگی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است.

انتهای پیام/72001/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول