اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از الحاق جزیره هرمز به منطقه آزاد قشم

سرپرست مدیریت منطقه هرمز منصوب شد

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم سرانجام پس از الحاق جزیره هرمز به این منطقه، سرپرست مدیریت منطقه هرمز را منصوب کرد.

سرپرست مدیریت منطقه هرمز منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سال‌هاست که اهالی جزیره هرمز با هدف توسعه اقتصادی و اجتماعی این جزیره در حال رایزنی برای الحاق به منطقه آزاد قشم هستند تا از این طریق با استفاده از قوانین تجاری منطقه آزاد، رونق قرون گذشته این جزیره کوچک خلیج فارس که در چند کیلومتری جنوب شهر بندرعباس قرار دارد، را دوباره به آن برگردانند.

این در حالی است که طی هفته‌های گذشته سرانجام با الحاق جزیره هرمز به سازمان منطقه‌ آزاد قشم موافقت شد که این امر خوشحالی مردم جزیره که تعداد ساکنان آن حدود سه هزار نفر است را در پی داشت.

انتخاب سرپرست مدیریت منطقه هرمز از طرف سازمان منطقه آزاد قشم، نیز به عنوان نخستین گام در اجرای قوانین مناطق آزاد در هرمز به شمار می‌رود و مردم امیدوارند در پی این قوانین بخشی از مشکلاتی را که سال‌هاست گریبانگیر جزیره است مدیریت کنند و آنها از بین برود.

یادآور می‌شود؛ عباس خدادزاده نیک‌یی به سمت مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مدیریت منطقه هرمز برای انجام امور مربوطه منصوب شده است.

انتهای پیام/88001/ز10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول