اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان خبر داد

واژگونی سواری پژو 405 با 2 کشته در محور ‌«سوران ـ پسکوه»

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 در محور فرعی «سوران ـ پسکوه» دو کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

واژگونی سواری پژو 405 با 2 کشته در محور ‌«سوران ـ پسکوه»

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، ایوب شرافتی در تشریح این خبر گفت: ‌حسب اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی سواری پژو در کیلومتر 70 محور فرعی «سوران ـ پسکوه‌» بلافاصله ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان افزود: در این تصادف سواری پژو 405 به علت خستگی و خواب‌آلودگی راننده از مسیر خارج و با توجه به عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد که در این حادثه دو تن از سرنشینان خودرو در محل فوت و یک تن مصدوم که برای مداوا به بیمارستان اعزام شد.

وی خاطر نشان کرد: خستگی و خواب آلودگی یکی از علل عمده تصادفات واژگونی است و رانندگان بایستی در هنگامی که احساس می‌کنند دچار خواب آلودگی شده‌اند از ادامه حرکت جدا خودداری و پس از توقف در پارکینگ مناسب حداقل به مدت 15 دقیقه استراحت کنند.

انتهای پیام/75004/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول