اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دماوند خبر داد

دستگیری کلاهبردار اینترنتی 2 میلیارد ریالی در دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری کلاهبردار اینترنتی 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی از استان‌های مختلف کشور توسط پلیس فتای دماوند خبر داد.

دستگیری کلاهبردار اینترنتی 2 میلیارد ریالی در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان دماوند، رضا ریوندی اظهار کرد: فردی با در دست داشتن شکایتی به پلیس فتای نیروی انتظامی شهرستان دماوند مراجعه کرد و مدعی شد که از سوی یکی از سایت‌ها مورد کلاهبرداری اینترنتی قرار گرفته است.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد شاکی با عنایت به رویت «نماد اعتماد الکترونیکی» در بالای سایت، اقدام به خرید یک دستگاه گوشی تلفن همراه به مبلغ 17 میلیون ریال از این سایت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تصریح کرد: شاکی با واریز کردن مبلغ موردنظر، بعد از گذشت چند روز اقدام به چک کردن سایت و پیگیری وصول جنس خریداری شده خود می‌کند که با گذشت چند ماه و عدم وصول کالای مربوطه، اقدام به طرح شکایت کرد.

ریوندی ادامه داد: کارآگاهان پلیس فتای شهرستان دماوند با بررسی ترافیکی سایت و تراکنش‌های انجام شده، متهم را شناسایی کردند که پس از بررسی موقعیت مکانی، متهم در محل اختفای خود دستگیر شد.

وی بیان کرد: بعد از بازجویی‌های انجام شده، متهم به کلاهبرداری 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی از استان‌های مازندران، خراسان جنوبی، لرستان، یزد و ... به این شیوه و شیوه‌های دیگر از قبیل فروش نرم‏افزار بازاریابی بدون مجوز از ارگان‌های مربوطه و حق عضویت در سهام شرکت و بازپرداخت سود ماهیانه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با بیان اینکه متهم به طور صریح به جرم خود اعتراف کرد و پرونده برای طی کردن مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شده است، گفت: مردم در صورت مواجهه با موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش دهند.

انتهای پیام/67015/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول