اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مصدوم و محروم زیاد داریم و دست مربی بسته است

نوری: با برد مقابل صبا آرامش به تیم برمی‌گردد/ به پرسپولیس زمان بدهید تا نتیجه بگیریم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: منچستر یونایتد و آث‌میلان هم نتیجه نمی‌گیرند، اما باید به پرسپولیس زمان داد چرا که تغییرات زیادی در بین بازیکنان انجام شده است.

نوری: با برد مقابل صبا آرامش به تیم برمی‌گردد/ به پرسپولیس زمان بدهید تا نتیجه بگیریم

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از دیدار مقابل صبای قم، گفت: شرایط تیم خوشبختانه خوب است اما بازیکنان مصدوم و محروم داریم که همین موضوع دست مربی تیم را بسته است. اما امیدوارم فردا و با یک بازی خوب و منطقی بتوانیم سه امتیاز را بگیریم تا وضعیت‌مان بهتر شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس‌ می‌تواند طلسم نبردن در قم را بشکند، ادامه داد: ما همه تلاش را می‌:نیم که این طلسم را بشکنیم چرا که مساوی هم بدرد ما نمی‌خورد و برای 3 امتیاز به مصاف صبا می‌رویم اما همانطور که گفتم مصدوم و محروم داریم و من امیدوارم با همین شرایط دست پر از قم به تهران برگردیم، چرا که تا جایی که می‌دانم پرسپولیس تاکنون در قم پیروز نشده و امیدوارم این اتفاق فردا بیفتد تا روز خوبی برای پرسپولیس باشد و با این برد آرامش به تیم باز گردد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاداتی که عده‌ای از پیشکسوتان این باشگاه از نتایج و عملکرد پرسپولیس دارند، تصریح کرد: همه ما تلاش می‌کنیم تا پرسپولیس نتیجه بگیرد اما می‌بینیم که منچستریونایتد و آث‌میلان هم گاهی نتیجه نمی‌‌گیرند و این موضوع برای تیم‌های بزرگ رخ می‌دهد اما با تلاش ما سعی خواهیم کرد بهترین نتایج را بگیریم اما باید بدانیم که پرسپولیس تغییرات زیادی داشته و باید به این تیم زمان داد و امیدوارم هواداران هم از پرسپولیس حمایت کنند تا این شرایط تمام شود.

نوری در پایان در مورد تیم فوتبال صبای قم هم گفت: صبا تیم خوبی است و مربی و بازیکنان خوبی هم دارد و من این تیم را تیمی جنگنده می‌دانم، اما امیدوارم برنده این بازی ما باشیم و انشاءالله که همینطور هم بشود و هواداران بدانند که ما برای برد به قم می‌رویم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول