اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با فارس:

هر کاری می‌کنیم برخی باز هم ناراضی هستند/ مسابقات گرندپریکس ویترین بهترین‌های دنیاست

سرمربی تیم‌ ملی تکواندو گفت: از ۵ نماینده تیم ملی که در این رقابت‌ها حضور داشتند و ۳ مدال کسب کردند راضی هستم، اما نمی‌دانم چرا هر کاری می‌کنیم باز هم برخی ناراضی هستند.

هر کاری می‌کنیم برخی باز هم ناراضی هستند/ مسابقات گرندپریکس ویترین بهترین‌های دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی تکواندو ایران با حضور در مسابقات تکواندوی گرندپریکس که به میزبانی قزاقستان برگزار شد، موفق به کسب 3 مدال در 4 وزن المپیکی شد. تیم ملی ایران با ترکیب 5 تکواندوکار در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود.

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد کسب نتایج تیم‌ ملی تکواندو در مسابقات گراندپریکس قزاقستان، گفت: در رقابت‌هایی که به میزبانی چین برگزار شد ما با 5 تکواندوکار در 4 وزن المپیکی برای کسب امتیاز سهمیه المپیک حضور پیدا کردیم و این مسابقات نیازی به تعریف کردن ندارد؛ چرا که تمام نفراتی که در چنین مسابقاتی حضور پیدا می‌کنند از بهترین‌ها هستند و احتمالا ملی‌پوشان ما در المپیک با آنها روبه‌رو خواهند شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از کسب نتایج تیم‌ ملی در قزاقستان راضی هستید یا خیر، گفت: از عملکرد همه ملی‌پوشان راضی هستم و این تلاش همه گروه بود که توانستیم چنین نتیجه‌ای را کسب کنیم. از همه ملی‌پوشان تشکر می‌کنم و این را باید بگویم که ما حالا حالاها برای رسیدن به هدفمان راه زیادی را در پیش داریم.

سرمربی تیم‌ ملی تکواندو در ادامه خاطرنشان کرد: در کنار انگیزه معنوی، ملی‌پوشان یک مقدار نیاز به انگیزه مادی دارند تا نسبت به آینده خوشبین باشند و در تمرینات با انگیزه حضور پیدا کنند تا ما یک تیم ایده‌آل در المپیک برزیل داشته باشیم. برای رسیدن به اهدافمان همه باید صبور باشند.

وی در مورد کسب مدال برنز بهنام اسبقی، گفت: اسبقی به نماینده روسیه بازی را واگذار کرد و نماینده روسیه مارک لوپز را در راند دوم 12 بر صفر برد. به اعتقاد من مسابقه، مسابقه است و کوچکترین اشتباه باعث می‌شود تا یک ملی‌پوش فرصت را از دست بدهد و بازی را واگذار کند. برخی مواقع فشارها به ملی پوشان زیاد می‌شود و آنها مسیر خود را گم می‌کنند پس باید همه ما که این رشته را دوست داریم یک مقدار حوصله به خرج دهیم. من از 5 نماینده تیم‌ ملی که در این رقابت‌ها حضور داشتند و 3 مدال کسب کردند راضی هستم، اما نمی‌دانم چرا ما هر کاری می‌کنیم باز هم برخی‌ها ناراضی هستند.

مقانلو در ادامه گفت: قهرمانان ما با حریفان المپیکی خود در این مسابقات مبارزه کردند و با توجه به اینکه این رقابت‌ 40 امتیاز المپیکی داشت رقابت بیش از اندازه تنگاتنگ بود. در اصل باید اینطور بگویم که مسابقات گراندپریکس ویترین بهترین تکواندوکاران دنیا است.

وی در مورد اینکه چرا محمد باقری معتمد در دقایق پایانی اعزام انصراف خود را از اعزام به مسابقات قزاقستان اعلام کرد،‌گفت: ما با همه صادقانه رفتار می‌کنیم. به نظرم مهمترین موضوع رفتن به سفر نیست. معتمد خیلی منطقی با این موضوع برخورد کرد و جا دارد از او تشکر کنم که در لحظه آخر وقتی احساس کرد که شرایط آمادگی را ندارد از اعزام به این مسابقات انصراف داد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول