اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس خواستار شد

رفع مشکلات تونل امام‌زاده هاشم (ع) دماوند و محور کیلان ـ ایوانکی

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: برطرف کردن مشکلات تونل امام‌زاده هاشم (ع) و محور کیلان ـ ایوانکی برای توسعه راه‌ها بسیار مهم است و این پروژه‌‌ها باید هر چه زودتر تکمیل شود.

رفع مشکلات تونل امام‌زاده هاشم (ع) دماوند و محور کیلان ـ ایوانکی

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حمیدرضا مشهدی‌عباسی سه‌‏شنبه شب در نشست بررسی مشکلات محورهای مواصلاتی گرمسار به دماوند و فیروزکوه به سیمین‏دشت که با حضور مسئولان استان‏های تهران و سمنان در فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد، اظهار کرد: بعد از راه‌اندازی تونل امام‌زاده هاشم (ع)، بار ترافیکی از طرف شهر آبسرد بیشتر شد و بسیاری از مردم برای رسیدن به جنوب تهران از محور کیلان ـ ایوانکی تردد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از سمت تهران به پردیس و در فازهای 11 و هشت، برج‌هایی در حال احداث و برخی واحدهای مسکونی ساخته شده است، افزود: سال گذشته مکاتباتی با وزیر راه و شهرسازی داشتیم که اگر برای این موضوع فکری نشود، این بزرگراه خیابانی برای ساکنان آنجا می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به تبع این موضوع در پردیس، ما شاهد بار ترافیکی سنگین‌ به سمت شمال کشور و دماوند و فیروزکوه می‌شویم و در این زمینه نامه‌ای با امضای نمایندگان مجلس به وزیر راه و شهرسازی برای ایجاد تمهیدات ویژه ارسال کردیم.

مشهدی‌عباسی با اشاره به اهمیت محور کیلان ـ ایوانکی و حضور غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا حضور کاتب به عنوان عضو کمیسیون بودجه مجلس در این نشست بسیار تأثیرگذار است و می‌تواند کمکی به مدیران استانی برای رفع مشکلات باشد.

وی ‌اضافه کرد: برطرف کردن مشکلات تونل امام‌زاده هاشم (ع) و محور کیلان ـ ایوانکی برای پیشرفت و توسعه راه‌های شهرستان دماوند بسیار مهم است و هرچه زودتر باید نسبت به تکمیل این پروژه‌‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/67015/گ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول