اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برخورداری در گفت‌وگو با فارس:

قهرمانی قم در لیگ‌‌های کاراته کشور تکرار می‌شود

نایب رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: با توجه به تعداد بالای نمایندگان قم و همچنین شروع خوبی که در فصل جدید لیگ‌های پایه کاراته کشور داشتیم قهرمانی قم امسال هم تکرار می‌شود.

قهرمانی قم در لیگ‌‌های کاراته کشور تکرار می‌شود

علیرضا برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: خوشبختانه اخبار رسیده از عملکرد نمایندگان کاراته استان قم در فصل جدید مسابقات لیگ‌های کاراته پایه کشور نوید حضوری موفق در این پیکارها و ان‌شاءالله تکرار قهرمانی سال گذشته را می‌دهد.

وی با بیان اینکه کاراته‌کاهای قم در شروع مسابقات فصل جدید لیگ‌های جوانه و آینده‌سازان کاراته قهرمانی پسران باشگاه‌های کشور به نتایج بسیار خوبی دست یافته‌اند،‌ ابراز کرد: کاراته‌کاهای قم فصل جدید مسابقات لیگ جوانه کاراته باشگاه‌‌های کشور را با کسب 7 پیروزی در مقابل رقبای مدعی خود آغاز کردند.

نایب رئیس هیئت کاراته استان قم اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان بعد از مسابقات قهرمانی نوجوانان، جوانان و امید آسیا که با درخشش کاراته‌کاهای کشورمان همراه بود فصل جدید لیگ‌های جوانه و آینده‌سازان باشگاه‌های کشور آغاز شد.

وی عنوان کرد: در مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها که در گرو‌‌ههای مختلف به انجام می‌رسد 8 تیم به نمایندگی از قم حضور دارند و در گام نخست از این مسابقات که به میزبانی هیئت کاراته استان مرکزی به انجام رسید قمی‌ها در لیگ جوانه موفق به کسب 7 پیروزی با ارزش شدند.

برخورداری ابراز کرد: تیم‌های کاراته نوجوانان و جوانان صنایع شهاب‌ گازسوز،‌ ققنوس، شیرژال، شهید علی احمدلو، پولاد، شهید زین‌الدین، انقلاب و شهید بی‌طرفان قم با ترکیبی از چهره‌های مستعد بومی و مربیان با دانش کاراته قم در لیگ‌های جوانه و آینده‌سازان کشور به نمایندگی از قم به میدان می‌روند.

وی یادآور شد: دیدارهای هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ جوانه کاراته باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت کاراته استان مرکزی به انجام رسید و طی آن تیم‌های آذرخودروی نوین و ققنوس قم موفق به شکست حریفان خود شدند و لیگ را با قدرت آغاز کردند.

نایب رئیس هیئت کاراته استان قم در ادامه با اشاره به پیروزی تیم کاراته ققنوس قم در آغاز لیگ آینده‌سازان کاراته کشور عنوان کرد: خوشبختانه کاراته‌کاهای باشگاه ققنوس قم موفق به کسب 2 پیروزی در آغاز فصل جدید مسابقات لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور شدند.

وی ادامه داد: در مسابقات بخش کومیته لیگ آینده‌سازان باشگاه ققنوس قم ابتدا 28 بر صفر مقابل باشگاه یاران جوان هرمزگان به برتری رسید و سپس توانست تیم محرابی کرمان را با همین نتیجه شکست بدهد اما باخت ناباورانه 25 بر 3 باشگاه ققنوس قم مقابل تیم شهرداری اراک کمی دور از تصور بود اما مهم شروع خوبی بود که تمام نمایندگان قم در این رقابت‌ها داشتند و ما را امیدوار کردند که بعد از قهرمانی سال گذشته تیم تجهیزات رزمی‌سامکوه قم، بار دیگر در این پیکارها قهرمان شویم.

انتهای پیام /78002/الف40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول