اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مجمع نمایندگان کرمان مطرح شد

کمبود پزشک عمومی در روستاهای کرمان و راور / پیگیری برای ورود تمام داروهای وارداتی به سیرجان

در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم کرمان از کمبود پزشک در روستاهای این شهرستان خبر داد.

کمبود پزشک عمومی در روستاهای کرمان و راور / پیگیری برای ورود تمام داروهای وارداتی به سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شامگاه دوشنبه در نشست اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با موضوع بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده مردم کرمان و راور از کمبود پزشک در روستاهای حوزه انتخابیه خود خبر داد و نماینده مردم سیرجان و راور هم گفت: پیگیر ورود تمام داروهای وارداتی به منطقه اقتصادی سیرجان هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: روستاها و شهرهای کوچک شهرستان‌های کرمان و راور با کمبود پزشک عمومی مواجه هستند.

محمدمهدی زاهدی اظهار داشت: در روستاها و شهرهای کوچک شهرستان‌های کرمان و راور با کمبود پزشک عمومی مواجه هستیم و دانشگاه علوم پزشکی باید در این زمینه توجه بیشتری داشته باشد.

وی بیان داشت: لازم است خیران به سمت ساخت خوابگاه‌های دانشجویی سوق داده شوند تا بتوانیم کمبود خوابگاه‌ها در استان کرمان را جبران کنیم.

همچنین در این نشست، امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی از کمبود آمبولانس در برخی مناطق شهرستان زرند خبر داد و خواستار افزایش پزشکان متخصص در حوزه انتخابیه خود شد.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس نیز در این نشست بیان کرد: در تلاش هستیم تا تمام داروهای وارداتی کشور در منطقه اقتصادی سیرجان وارد شود.

وی ادامه داد: 53 نوع گیاه دارویی در سیرجان کشت می‌شود و این مهم زمینه خوبی برای راه‌اندازی کارخانه تولید دارو در استان کرمان است.

انتهای پیام/80019/گ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول