اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

کشف 50 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف و ضبط 50 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان خبر داد.

کشف 50 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان

حمید رضا عزیزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان گزارشی از پرونده‌های رسیدگی شده توسط تعزیرات حکومتی استان زنجان طی روزهای گذشته ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه طی دو هفته گذشته چند پرونده مربوط به قاچاق سیگار در استان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است، تصریح کرد: اخیرا نیز محموله سیگار قاچاق در زنجان کشف و متهم پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز محکوم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در پی کشف 50 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان، پرونده مربوط تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفته است، بیان کرد: بر اساس حکم صادره متهم به پرداخت 80 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

*جریمه 140 میلیون ریالی قاچاقچی پوشاک در زنجان

این مسئول در ادامه به کشف محموله قاچاق البسه و پوشاک خارجی در زنجان نیز اشاره داشت و گفت: در پی کشف این محموله پرونده مربوط تشکیل و در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم کالا و ارز مورد بررسی قرار گرفت.

عزیزپور با اشاره به اینکه پس از بررسی متهم پرونده به پرداخت 140 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد، افزود: همچنین کالاهای کشف شده از این متهم نیز، به نفع دولت ضبط شد.

وی در ادامه با یادآوری دیگر پرونده‌‎های قاچاق سیگار رسیدگی شده در استان، تصریح کرد: در یکی از پرونده‌ها متهم عامل قاچاق یک میلیون نخ سیگار به پرداخت 500 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده بود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ادامه داد: همچنین بر اساس حکم صادره این متهم به ضبط کالاهای کشف شده نیز محکوم شد.

این مسئول همچنین محکومیت دیگر پرونده رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی استان زنجان در بخش قاچاق سیگار را 150 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این متهم نیز به ضبط کالاهای کشف شده، محکوم بود.

انتهای پیام/73005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول