اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی استان قم:

بانوان تیرانداز قم در لیگ دسته یک کشور با حریفان رقابت می‌کنند

دبیر هیئت تیراندازی استان قم از رقابت‌ بانوان تیرانداز استان با حریفان خود در مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور خبر داد.

بانوان تیرانداز قم در لیگ دسته یک کشور با حریفان رقابت می‌کنند

جواد متقیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: بانوان تیرانداز قم این ‌روزها در سالن تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم قم به صورت برنامه‌ریزی شده و با انگیزه کامل تمرین می‌کنند تا آماده رقابت با حریفان خود شوند.

وی ادامه داد: تمرینات تیم بانوان هیئت تیراندازی استان قم تا روز چهارشنبه نهم مهر ماه ادامه می‌یابد و این تیم روز پنجشنبه دهم مهر ماه راهی محل برگزاری رقابت‌ها خواهد شد تا در روز جمعه هفته جاری در دومین هفته از مسابقات لیگ دسته یک تیراندازی بانوان کشور با حریفان خود رقابت کند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم افزود: دیدارهای هفته دوم از هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تیراندازی با سلاح‌های بادی بانوان کشور در روز جمعه یازدهم مهر ماه در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با حضور تیم‌های دسته اولی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی میزبانی این هفته از مسابقات لیگ دسته یک تیراندازی بانوان کشور به هیئت تیراندازی استان آذربایجان غربی و تیم بانوان شهرداری ارومیه سپرده شده است.

متقیان‌نژاد با اشاره به تعداد تیم‌های حاضر در لیگ امسال یادآور شد: این رقابت‌ها با حضور 6 تیم بانوان مقاومت شهرداری ارومیه، باشگاه بعثت تهران، باشگاه انقلاب، هیئت تیراندازی قم، تیم پردیسان و تیم بعثت ماهشهر در سالن شهدای 15 خرداد ارومیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس قرعه‌کشی انجام شده در سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی این هفته چهار مسابقه برگزار می‌شود و طبق برنامه مقاومت شهرداری ارومیه با باشگاه انقلاب، پردیسان با باشگاه بعثت و تیم بعثت ماهشهر با هیئت تیراندازی قم به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم در ادامه به پیروزی بانوان قم در شروع بازی‌های فصل جدید لیگ دسته یک تیراندازی بانوان کشور اشاره کرد و افزود: تیم بانوان هیئت قم در آغاز این دوره از رقابت‌ها در هر دو رشته تفنگ و تپانچه شروع خوبی داشت.

وی اضافه کرد: نخستین هفته از هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی، با برتری ورزشکاران باشگاه بعثت تهران، پردیسان، هیئت تیراندازی قم، مقاومت شهرداری ارومیه و باشگاه انقلاب تهران خاتمه یافت.

متقیان‌نژاد خاطرنشان کرد: در این مسابقات که با حضور 6 تیم برگزار شد، در بخش تپانچه بانوان تیرانداز هیئت قم در نخستین دیدار خود در رقابت‌های رشته تپانچه بادی به مصاف تیم انقلاب تهران رفتند و در حالی که حریف با ترکیب عالیه حیدری، سانیا قدیانی و فرانک همت‌یار بازی می‌کرد این تیم انقلاب بود که توانست با کسب امتیاز 1067 برابر هیئت قم پیروز شود.

وی گفت: در رشته تفنگ بادی بانوان و در بخش تیمی، تیم بانوان هیئت تیراندازی استان قم نیز با ترکیب فهیمه زند با امتیاز 371، فاطمه حسین‌زاده با امتیاز 374 و مینا روحیان با امتیاز 367 به مصاف باشگاه انقلاب تهران رفت و توانست با کسب مجموع 1112 امتیاز، حریف تهرانی خود را در این هفته مغلوب کند.

انتهای پیام/78002/ز40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول