اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد

بهره‌برداری از مخزن تصفیه فاضلاب شهر جدید هشتگرد

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: مخزن تصفیه فاضلاب شهر جدید هشتگرد به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از مخزن تصفیه فاضلاب شهر جدید هشتگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در دومین نشست خود با اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد با تأکید بر لزوم توسعه خدمات‌رسانی‌ها و افزایش طرح‌ها و پروژه‌ها گفت: بر اساس اعلام اداره کل آبفای استان البرز مخزن تصفیه فاضلاب شهر جدید هشتگرد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.‌

وی با تأکید بر این که خدمات‌رسانی به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان بوده و باید در این مسیر از هیچ کوششی فروگذاری نکنند، افزود: برای برون رفت از مشکلات و کمبودهای موجود در این منطقه باید تعامل و هماهنگی بیشتری در بین مسئولان باشد تا بتوانند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مسیر سازندگی و توسعه بیشتر این شهرستان گام بردارند.

پالیزگیر در ادامه سخنان خود با بیان این که یکی از مهم‌ترین مشکلات کمبود آب است افزود: برنامه‌ریزی برای برون رفت از بحران بی‌آبی برای فضای سبز در سال آتی مورد تاکید قرار دارد لذا با توجه به اعلام اداره کل آبفای استان البرز مبنی بر بهره‌برداری از مخزن تصفیه فاضلاب شهر جدید هشتگرد بخشی از آب فضای سبز این منطقه تأمین خواهد شد.

وی گفت: خطوط انتقال فاضلاب در شهر هشتگرد از سال گذشته به اتمام رسیده و اداره آبفا برای تملک زمین هشت هکتاری ساخت تصفیه‌خانه تسریع کند.

فرماندار ساوجبلاغ از اداره آبفا شهری و اداره گاز خواست تا ظرف یک هفته نسبت به نصب انشعابات این استخر اقدام تا در دهه فجر امسال برای افتتاح آماده شود.

انتهای پیام/2302/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول