اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جنجال و حادثه از سوی بازیکنان ملوان آغاز شد

یمینی: از کمیته انضباطی بخشش می‌خواهیم

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری گفت: از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهان بخشش هستیم.

یمینی: از کمیته انضباطی بخشش می‌خواهیم

علی‌اصغر یمینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌خواهم که در اتفاقات بازی دو تیم صنعت و ملوان تجدید نظر کند.

وی با اشاره به اینکه این جنجال و حادثه از سوی بازیکنان ملوان آغاز شد، افزود: تماشاگران ساروی پس از صعود تیمش‌شان برای خوشحالی وارد ورزشگاه شدند.

مدیرعامل فوتبال صنعت ساری با بیان اینکه هواداران ساروی علاقه دارند در بازی صنعت و پیکان در ورزشگاه حضور داشته باشند، افزود: از رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌خواهیم که بازی دو تیم صنعت و پیکان را به احترام مردم ساری با حضور تماشاگران برگزار کند.

یمینی با اشاره به اینکه حاضرم در قبال بازی با پیکان تعهد‌نامه امضا کنم، ابراز داشت: این حق مردم ساری است که پس از سال‌ها برای تماشای بازی تیم‌های لیگ برتری و همچنین بازیکنان مورد علاقه‌شان در ورزشگاه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه از ریاست کمیته انضباطی و مسئولان فدراسیون تقاضا همکاری با مدیریت باشگاه صنعت ساری داریم، تصریح کرد: چندین سال است که مردم علاقمند به ورزش ساری منتظر حضور تیم لیگ برتری در شهرشان هستند و این شانس را از ورزش دوستان نگیرید.

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری با بیان اینکه چرا این قدر زود رای کمیته انضباطی در قبال بازی با ملوان صادر شد، اذعان داشت: سال گذشته در رقابت‌های فوتبال بازیکنان و کادر فنی صنعت ساری در بازی مقابل نفت گاز گچساران کتک خوردند و فحاشی و ناسزا شنیدند ولی کمیته انضباطی حکمی صادر نکرد.

یمینی از پرداخت پاداش به بازیکنان و کادر فنی صنعت ساری در قبال صعود به مرحله یک هشتم جام حذفی خبر داد و افزود: به‌زودی قولی که بابت پیروزی مقابل ملوان به بازیکنان و کادر فنی دادم را عملی می‌کنم.

وی در پایان با اشاره به حمایت مسئولان استانی و شهرستانی به تیم صنعت ساری در ادامه لیگ و جام حذفی فوتبال کشور افزود: در فصل جاری بازیکنان جوان و باتجربه و همچنین کادر فنی خوبی داریم که برای صعود تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/86005/ح20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول