اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

نگرانی از اقتصاد آینده جهان قیمت طلا را افزایش داد/ هر اونس ۱۲۴۵.۹ دلار

قیمت طلا امروز بعد از دو هفته کاهشی به دلیل تقویت ارزش دلار، نگرانی از رشد اقتصادی جهان در آینده و سقوط ارزش سهام بازارهای جهانی ۷.۷ دلار بالا رفت و هر اونس آن به قیمت ۱۲۴۵.۹ دلار به فروش رفت.

نگرانی از اقتصاد آینده جهان قیمت طلا را افزایش داد/ هر اونس ۱۲۴۵.۹ دلار

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس قیمت جهانی طلا امروز با 7.7 دلار افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت 1245.9 دلار به فروش رفت،‌قیمت فلز گرانبهای زرد امروز در پایین‌ترین زمان به قیمت 1234.8 دلار و در بالاترین زمان به  قیمت 1247.5 دلار به فروش رفت.

قیمت امروز طلا نسبت به یک ماه گذشته 29.7 دلار افزایش داشت اما در مقایسه با یک سال گذشته 71.5 دلار با کاهش مواجه بوده است.

به گزارش رویترز نگرانی از رشد اقتصادی جهان در آینده تقویت ارزش دلار، سقوط ارزش سهام از دلایل عمده کاهش قیمت طلا در بازار‌های جهانی است.

بر اساس این گزارش امروز قیمت نقره و سایر فلزات گرانبها نیز افزایش شدیدی داشت به طوری که هر اونس نقره به قیمت 17.41 دلار و فلز پلاتینوم با 10 دلار و 75 سنت افزایش به قیمت 1272.5 دلار خرید و فروش شد. قیمت پالادیوم نیز رشد 4.4 دلاری داشت. هر اونس از این فلز گرانبها به قیمت 759 دلار به فروش رفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول