اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم:

نوجوانان صبا برای پیروزی به مصاف نفت خواهند رفت

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم گفت: بازیکنان صبا همگی مصمم هستند تا نخستین برد این فصل لیگ برتر را برابر تیم نفت آبادان کسب کنیم.

نوجوانان صبا برای پیروزی به مصاف نفت خواهند رفت

علی مهربان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تساوی در بازی خانگی هفته نخست لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در مقابل تیم پتوی لاله اصفهان شاید برای ما نتیجه خوبی نباشد اما زیاد نمی‌شود از این نتیجه ناراضی هم بود چون تازه شروع مسابقات است.

وی تصریح کرد: ما نیاز به زمان بیشتر داریم تا بتوانیم به هماهنگی کامل دست یافته و در بازی‌های آینده در مقابل حریفان خود عملکرد بهتری داشته باشیم هرچند در هفته دوم نیز با هدف جبران امتیازات از دست رفته هفته نخست، مقابل تیم نوجوانان صنعت نفت آبادان قرار می‌گیریم.

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم بیان کرد: صبای قم در این فصل هم بازیکنان خوبی دارد و هم اینکه کادر فنی مجربی این تیم را هدایت می‌کند، به همین خاطر با همه انگیزه و توان خود در مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان حاضر می‌شویم تا سه امتیاز این بازی را بگیریم.

وی ادامه داد: باید از بازی قبلی خود با پیروزی بیرون می‌آمدیم اما مقابل پتوی لاله اصفهان در گلزنی بدشانس بودیم و موقعیت‌های متعددی را هدر دادیم و حالا با هدف پیروزی گام به میدان مسابقه با نفت آبادان می‌گذاریم تا نخستین برد این فصل را به دست بیاوریم.

مهربان افزود: بازی سختی پیش‌رو داریم چرا که هر دو تیم با هدف کسب سه امتیاز گام به زمین مسابقه خواهند گذاشت و صد درصد برای بهبود جایگاه خود در جدول به دنبال کسب سه امتیاز هستند، نفت در خانه بازی می‌کند و ما مهمانیم بنابراین باید کاملاً باهوش بازی کنیم تا با امتیاز به قم برگردیم.

وی یاد آور شد: یکی از مهم‌ترین انگیزه‌های ما در بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم صنعت نفت آبادان این است که نشان دهیم برای صعود به مرحله بعد مدعی هستیم و از این هفته به بعد به سادگی به حریفان امتیاز نخواهیم داد.

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم عنوان کرد: کسب پیروزی در این بازی برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قطعا روحیه خوبی به بازیکنان صبا خواهد داد تا در ادامه لیگ برتر نیز قوی‌تر مقابل حریفان ظاهر شویم. تیم آماده‌ای داریم که با اتکا به نیروی انگیزه و استعداد بالای خود در مصاف با رقیب آبادانی برای کسب پیروزی در میدان حاضر خواهد شد.

تیم‌های فوتبال نوجوانان ‌صبای قم و صنعت نفت آبادان در دومین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور از ساعت 14 روز جمعه دوم آبان ماه در ورزشگاه تختی شهر آبادان به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/78002/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول