اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ تکواندو باشگاه‌‌های کشور

تکواندوکاران قم با جوانه تهران به تساوی رسیدند

تیم نونهالان هیئت تکواندو استان قم در دیداری حساس از رقابت‌‌های مرحله دوم لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور با جوانه تهران به تساوی رسید.

تکواندوکاران قم با جوانه تهران به تساوی رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای مرحله دوم از فصل جاری مسابقات لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌‌های کشور در حالی به انجام رسید که تیم رده سنی نونهالان هیئت تکواندو قم یکی از تیم‌های راه یافته به این مرحله و از مدعیان به شمار می‌رود.

البته امسال بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو کشورمان دهمین دوره مسابقات لیگ نونهالان پسر کشور برگزار می‌شود و هفته پنجم از این رقابت‌ها در حالی به پایان رسید که هم اکنون تیم پسران پاس قوامین صدرنشین است و نماینده قم نیز شانس راهیابی به مرحله بعد را دارد.

دیدارهای هفته سوم تا پنجم از مرحله دوم لیگ نونهالان پسر باشگاه‌های کشور با تداوم صدرنشینی پاس قوامین و صعود استیل البرز به رده سوم در حالی به پایان رسید که البته این هفته پسران تکواندوکار قم رنگ پیروزی را ندیدند و به غیر از یک تساوی،‌ دو باخت نیز در کارنامه آنها به ثبت رسید.

با تصمیم سازمان لیگ فدراسیون تکواندو امسال دهمین دوره مسابقات لیگ نونهالان پسر باشگاه‌های کشور با عنوان جام شکوفه‌های تکواندو برگزار می‌شود و میزبانی دیدارهای هفته‌های سوم تا پنجم را تیم نونهالان حاجی پور بابل بر عهده داشت و به همین خاطر پسران تکواندوکار قم راهی شمال کشور شدند.

در هفته سوم از مرحله دوم این مسابقات تیم تکواندو پسران قم در دیداری حساس به مصاف تیم شهرداری اراک رفت و در حالی که نیاز مبرمی به پیروزی داشت تا شانس خود را برای راهیابی به مرحله بعد افزایش بدهد اما در نهایت با نتیجه 6 بر 4 مغلوب شد.

بعد از این باخت پسران تکواندوکار قم در دیداری حساس‌تر به مصاف تیم پاس قوامین رفتند و در شرایطی که روحیه خوبی نداشتند برابر تیم پاس شکست سنگین‌تری را متحمل شدند و با حساب 8 بر 2 مغلوب شدند تا کار آنها برای صعود به مرحله بعد سخت‌تر شود.

همچنین در هفته پنجم از مرحله دوم مسابقات فصل جاری لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه حریف تیم هیئت تکواندو قم بود و در نهایت این مسابقه حساس با نتیجه مساوی 5 بر 5 همراه شد تا امتیازها تقسیم شود.

هم اکنون در جدول رده بندی لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور، پاس قوامین با 28 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، شهرداری اراک با چهار برد و یک باخت و تفاضل 14 امتیاز رده سوم و صنایع استیل البرز با 4 برد و یک باخت و تفاضل 12 امتیاز رده سوم را از آن خود کرد.

انتهای پیام/78002/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول