اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملوان در ایستگاه دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر

نخستین آزمون «میسیلوویچ» بدون حضور تماشاگر در انزلی

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم فوتبال نفت تهران است. دیداری که نخستین آزمون سرمربی جدید ملوان در لیگ برتر محسوب می‌شود.

نخستین آزمون «میسیلوویچ» بدون حضور تماشاگر در انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، در یکی از دیدارهای هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصر چهارشنبه 30 مهرماه جاری از ساعت 15:15 در ورزشگاه تختی این شهر پذیرای تیم فوتبال نفت تهران خواهد بود.

*نخستین نمایش ملوان با سرمربی جدید

بازیکنان ملوان در حالی در این دیدار به مصاف نفتی‌ها می‌روند که برای نخستین بار سرمربی جدید و خارجی این تیم را روی نیمکت هدایت خود می‌بینند.

پس از کسب نتایج ضعیف ملوان در 11 بازی گذشته و برکناری نصرت ایراندوست از سرمربیگری ملوان، «استیون میسیلوویچ» به عنوان سرمربی جدید قوهای سپید منصوب شده تا بتواند منجی ملوان‌ از وضعیت نامطلوب فعلی لقب گیرد و البته گذشت زمان و نتایج آینده ملوان می‌تواند بهترین ملاک قضاوت در مورد این سرمربی باشد.

دیدار ملوان در برابر نفت نخستین آزمون این سرمربی تازه‌وارد محسوب می‌شود، مصافی که نتیجه آن برای ملوان و «میسیلوویچ» از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از این رو بازیکنان ملوان از انگیزه‌های زیادی برای این مصاف برخوردار می‌شوند.

نفتی‌ها نیز که امسال یکی از نمایندگان فوتبال کشورمان در باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شوند با سرمربیگری علیرضا منصوریان تا اینجای کار فوتبال خوب و منسجمی را ارائه کرده‌اند و حتی تیم‌های قدری مانند استقلال تهران و سپاهان اصفهان را هم به زانو در آورده‌اند.

نفتی‌ها نیز بدون تردید در این دیدار به دنبال تداوم روند خوب این فصل خود خواهند بود و حریف آسانی برای ملوان محسوب نمی‌شوند.

ملوان برای این دیدار مرتضی فلاحتی را به دلیل محرومیت و سیدجلال رافخایی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، در حالی که نفتی‌ها برای این دیدار بازیکن محروم ندارند.

*جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی

ملوان با کسب تنها هشت امتیاز از 11 بازی گذشته خود در رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و به نوعی از تیم‌های فانوس به‌ دست لیگ محسوب می‌شود، جایگاهی که به هیچ عنوان مورد رضایت هواداران ملوان نیست.

ملوان در صورت پیروزی در برابر نفت و نیز توقف احتمالی تیم‌های رقیب خود تا حدی به آرامش دست می‌یابد و امیدوارانه‌تر به استقبال هفته‌های آینده خواهد رفت.

نفت تهران نیز با کسب 17 امتیاز از دیدار‌های قبلی در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته و نتیجه مصاف با ملوان با توجه به نزدیکی امتیاز رقبای این تیم می‌تواند جایگاه آنها را در جدول دستخوش تغییرات کند.

*نبود تماشاگر؛ اتفاق ویژه دیدار ملوان و نفت تهران

مهم‌ترین نکته مصاف ملوان و نفت، برگزاری این دیدار در ورزشگاه خالی از تماشاگر است؛ زیرا با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ملوان از همراهی تماشاگرانش در این دیدار محروم بوده و از این رو هواداران ملوان نمی‌توانند نخستین نمایش تیم محبوب خود با سرمربی جدید را از نزدیک ببینند.

بدون تردید حمایت هواداران ملوان در این دیدار حساس می‌توانست به یاری و کمک این تیم بیاید اما بازیکنان ملوان از این امتیاز مثبت خانگی در مصاف با نفت محروم هستند.

انتهای پیام/84001/گ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول