اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار موگرمون مطرح کرد

ضرورت سهیم کردن مردم در توسعه و عمران روستاها

بخشدار موگرمون گفت: دهیاران باید با جدیت و پشتکار خود برای جذب مشارکت‌های مردمی در راستای توسعه عمران و آبادانی روستاها گام بردارند.

ضرورت سهیم کردن مردم در توسعه و عمران روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، موسی محتشم در جمع شوراهای اسلامی و دهیاران بخش موگرمون به ضرورت برنامه‌ریزی و توجه به زیرساخت‌های روستایی اشاره کرد و گفت: دهیاران با رأی غیرمستقیم مردم جهت ساماندهی امور و برنامه‌ریزی برای پیشرفت روستاها انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به وضعیت مدیریت روستاها در گذشته افزود: در گذشته به مدیریت روستاها و برنامه‌ریزی برای توسعه و عمران و آبادانی روستاها توجه نشده و این امر مورد سهل‌انگاری و غفلت واقع شده است.

بخشدار موگرمون تصریح کرد: دهیاران مجریان عمران و آبادانی روستاها بوده و در جهت پیشبرد برنامه‌های عمرانی با نظارت و همراهی شوراها باید حرکت شود.

محتشم در ادامه افزود: با انتخاب دهیاران خلاء مدیریتی در روستاها رفع شده و احیاء خواسته‌ها و نیازهای مردم در روستاها با سرعت بیشتر و اصولی‌تر پیگیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: قبول مسئولیت وظایفی را برای انسان به همراه دارد که باید جدیت و پشتکار فراوان برای توسعه مناطق خود حرکت کنیم.

بخشدار موگرمون یادآور شد: ارتباط مستقیم با مردم و دریافت خودیاری و و دخیل کردن مردم در سروشت و وضعیت روستاها بهترین راهکار برای توسعه روستاها است.

محتشم در ادامه به اجرایی نشدن طرح هادی بعضی روستاها از جمله مرکز بخش اشاره و گفت: یکی از ضروریات اجرایی شدن طرح هادی در روستاها خواست و همکاری مردم بوده که دهیاران باید در این زمینه تلاش خود را دوچندان کنند.

وی افزود: تلاش در جهت اصلاح جاده‌های ارتباطی و اجرای هر چه سریعتر طرح هادی روستاها بوده که می‌طلبد بنیاد مسکن و مجریان طرح اقدامی جدی‌تر در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام/82013/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول