اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خبر داد

صدور محکومیت یک میلیارد ریالی برای 3 پرونده قاچاق در میاندوآب

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از صدور محکومیت یک میلیارد ریالی برای متهمان سه پرونده قاچاق در میاندوآب خبر داد.

صدور محکومیت یک میلیارد ریالی برای 3 پرونده قاچاق در میاندوآب

محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی روزهای گذشته با رسیدگی به سه پرونده مهم قاچاق در تعزیرات حکومتی میاندوآب، یک میلیارد و 56 میلیون ریال محکومیت برای متهمان این پرونده‌ها صادر شد.

وی با اشاره به اینکه این پرونده‌ها در زمینه قاچاق البسه،‌ گوشی تلفن همراه و سیگار بوده‌اند، گفت: در راستای اجرای احکام صادر شده از سوی شعبات ویژه رسیدگی به این پرونده‌ها، مبالغ جریمه صادر شده به متهمان پرونده‌های مذکور به حساب خزانه دولتی واریز خواهد شد.

اقوامی نخستین پرونده را در این زمینه مربوط به قاچاق البسه عنوان کرد و افزود: این پرونده به دنبال کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالاهای فاقد مجوز ورود از طریق بیراهه به شهرهای عمقی کشور، در جریان ایست و بازرسی مأموران نیروی انتظامی از یک دستگاه خودروی عبوری و کشف مقادیری البسه قاچاق تشکیل و به تعزیرات حکومتی میاندوآب ارجاع داده شد.

وی با اشاره به کشف 532 ثوب بلوز و ژاکت قاچاق از این دستگاه خودرو، گفت: با سیر مراحل قانونی و رسیدگی به این پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی میاندوآب و با توجه به دفاعیات بلا وجه متهم،‌ وی محکوم به پرداخت 459 میلیون ریال جریمه نقدی به نفع دولت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی دیگر پرونده را نیز مربوط به کشف مقادیری البسه و سیگار قاچاق از یک دستگاه خودرو عنوان کرد و افزود: با رسیدگی به این پرونده نیز، ‌متهم به پرداخت 304 میلیون ریال جزای نقدی به حساب خزانه دولتی محکوم شد.

این مسئول سومین پرونده رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی میاندوآب را نیز مربوط به قاچاق گوشی‌های تلفن همراه در یک دستگاه خودرو اعلام کرد و افزود: با سیر مراحل قانونی به دنبال شکایت و اعلام جرم گمرک،‌ پرونده مربوطه به تعزیرات حکومتی میاندوآب ارجاع گردید.

اقوامی در مورد میزان محکومیت صادر شده به متهم این پرونده، گفت:‌ با توجه به دفاعیات بلاوجه متهم، با رأی رییس شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز میاندوآب متهم محکوم به پرداخت 293 میلیون ریال جریمه نقدی به نفع دولت شد.

انتهای پیام/61006/ن20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول