اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف یاری‌رسانی به هموطنان در حوادث

دوره آموزشی امدادرسانی و کمک‌های اولیه در شرکت گاز اردبیل برگزار شد

به همت واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان اردبیل آموزش امدادرسانی و کمک‌های اولیه برای مصدومان حوادث با همکاری سازمان هلال‌احمر استان برگزار شد.

دوره آموزشی امدادرسانی و کمک‌های اولیه در شرکت گاز اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، رئیس واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست استان اردبیل اظهار کرد: این برنامه آموزشی در دو مرحله برای خواهران و برادران شاغل در شرکت برگزار شد.

پناهنده به اهداف برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: آشنایی بیشتر کارکنان با مراحل امدادرسانی به مصدومان و نیز یاری رساندن به سایر هموطنان در مواقع اضطراری و بحرانی از مهمترین اهداف این دوره آموزشی است.

وی گفت: در این دوره شرکت‌کنندگان با مراحل آموزش احیای قلبی، ریوی، باز کردن راه تنفس مصدوم، تنفس مصنوعی، شوک و خونریزی و کنترل آن، حملات قلبی، انواع ضربات و صدمات نخاعی، اقدامات لازم در هنگام خفگی با گاز مونوکسیدکربن، سوختگی‌ها، برق‌گرفتگی، کنترل فشار خون و سایر موارد امدادی آشنا شدند.

رئیس واحد HSE در پایان سخنان خود با اشاره به افزایش برودت هوا از هموطنان به ویژه اهالی استان اردبیل خواست ضمن رعایت اصول ایمنی در صورت بروز هرگونه حوادث ناشی از گاز طبیعی با شماره 194 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/62005/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول