اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان سمنان خبر داد

ارائه خدمات پستی مالی در استان سمنان

مدیرکل پست استان سمنان از ارائه خدمات پستی مالی در استان سمنان با تلاش‌های صورت گرفته خبر داد.

ارائه خدمات پستی مالی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، شهرام صادر عصر امروز در جلسه هماهنگی رونمایی از تمبر یادمان شهدای شهمیرزاد که با حضور بخشدار شهمیرزاد، شهردار، اعضای شورای اسلامی ‌شهر، مدیر مؤسسه فرهنگی باران و مدیران ادارات در محل بخشداری شهمیرزاد برگزار شد، به بیان مواردی در خصوص نحوه ارائه خدمات و عملکرد اداره پست پرداخت.

وی با بیان اینکه 17 مهر ماه به عنوان روز جهانی پست معرفی شده است که برنامه‌های آن به خوبی در استان سمنان برگزار شد، از اداره پست به عنوان یکی از قدیمی‌ترین دستگاه‌های دولتی یاد کرد که مردم با آن در ارتباط هستند.

مدیرکل پست استان سمنان با اشاره به شعار سال اداره پست مبنی بر نوآوری و ارتقای کیفیت خدمات پستی تصریح کرد: ارائه خدمات از سنتی به صنعتی در راستای تحقق شعار سال اداره پست در دستور کار قرار دارد.

صادر عنوان کرد: خدمت‌گزاری به مردم از افتخارات اداره پست است و بر خود وظیفه می‌دانیم که به نحو احسن به ارائه خدمات به مردم بپردازیم.

مدیرکل پست استان سمنان، خواستار همکاری بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات پستی شد و اظهار امیدواری کرد: خدمات پستی مالی نیز جزو برنامه‌‌های آتی اداره پست باشد.

انتهای پیام/2249/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول