اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

کمک 38 میلیارد ریالی مردم فارس به جشن عاطفه‌ها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس از کمک 38 میلیارد ریالی مردم این استان به جشن عاطفه‌ها خبر داد.

کمک 38 میلیارد ریالی مردم فارس به جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، محمد بدری اظهار داشت: بیستمین سال برگزاری جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار مهر» با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری و با همکاری صداوسیما، سازمان بسیج مستضعفین، سازمان آموزش‌وپرورش با محوریت سازمان دانش‌آموزی، مساعدت انجمن اولیا و مربیان و همچنین همکاری امور مساجد و اصناف برگزار شد که در این مورد در سطح این استان 38 میلیارد ریال جمع‌آوری شده است.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با سراسر کشور 5 هزار و 800 پایگاه در فارس نیز کمک‌های مردم خیر و نیکوکار این استان را دریافت کردند که این میزان کمک نسبت به سال گذشته 38 درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس ادامه داد: جشن عاطفه‌ها طی سه روز و از چهارشنبه 16 تا جمعه 18 مهرماه جاری برگزار شد که چهارشنبه 16 این ماه در 4 هزار و 275 مدرسه کمک‌های دانش‌آموزان، معلمان و اولیا آنان جمع‌آوری شد.

بدری افزود: پنج‌شنبه 15 مهرماه جاری پایگاه‌های ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی (ره) سراسر این استان کمک‌های مردم نوع‌دوست را جمع‌آوری کردند که این جشن در روز جمعه 18 ماه جاری در مصلاهای نماز جمعه و مراسم پیاده‌روی خانواده‌ها به پایان رسید.

بدری با قدردانی از مردم خیر، نوع‌دوست، فهیم و همیشه درصحنه استان فارس که مانند گذشته با حضور باشکوه و پرشورشان در جشن عاطفه‌ها با دستان باسخاوت خود کمیته امداد امام خمینی را در کمک رساندن به نیازمندان و محرومان به‌ویژه دانش‌آموزان همراهی و همیاری کردند، از آموزش‌وپرورش، سازمان دانش‌آموزی، نیروی مقاومت بسیج و امور مساجد و همچنین از اصحاب رسانه فعال در فارس به‌ویژه صداوسیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/2448/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول