اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی رئیس جمهور:

آیت‌الله مهدوی‌کنی یار امام(ره) و رهبری بود

معاون اجرایی رئیس جمهور ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی گفت: وی یار امام(ره) و رهبری بود.

آیت‌الله مهدوی‌کنی یار امام(ره) و رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد شریعت‌مداری شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگوی زنده با مردم زنجان، اظهار کرد: زنجان شهر غواصان دریادل است و امیدواریم فردا نیز با حضور رئیس جمهور مردم غواصان دریادل با استقبال با شکوه حماسه دیگر بیافرینند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه حضور باشکوه در مراسم استقبال، خدمت‌گذاران مردم در دولت را دلگرم‌تر خواهد کرد، افزود: مردم زنجان میهمان‌نواز بوده و شهدای زنجان مایه افتخار برای این استان هستند که از جمله آن شهیدان بزرگوار شهید مجید شهریاری است.

این مسئول در ادامه با اشاره به ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی اضافه کرد: در همین راستا رئیس جمهور علاوه بر تسلیت به خانواده آیت‌الله مهدوی‌کنی به احترام وی، دو روز را عزای عمومی اعلام کرد.

شریعتمداری با اشاره به اینکه این موضع یک اقدام برای جایگاه والای مهدوی‌کنی و ایجاد وحدت در جامعه اسلامی است، اضافه کرد: وی به نوعی شاخص اعتدال و یار امام(ره) و رهبری بود که در برهه‌های مختلف انقلاب با بذل جان برای نیل به اهداف انقلاب، از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

این مسئول در ادامه با اشاره به وعده رئیس جمهور برای سفر به زنجان با توجه به شور و اشتیاقی که در مردم زنجان است، افزود: موضوع ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی و ضرورت حضور در مراسم بزرگداشت این عالم ربانی مانع از حضور رئیس جمهور در زنجان نشد.

انتهای پیام/73005/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول