اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخابات اعضای کمیسیون‌های اتاق اصناف همدان برگزار شد

در اجلاس ماهانه اتاق اصناف همدان، اعضای کمیسیون‌های مختلف این اتاق مشخص شدند.

انتخابات اعضای کمیسیون‌های اتاق اصناف همدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شامگاه سه‌شنبه در اجلاس ماهانه اتاق اصناف همدان، اعضای کمیسیون‌های ماده 39، حل اختلاف، بودجه، اجتماعی و فرهنگی، اقتصاد و آموزش و پژوهش مشخص شدند.

برای کمیسیون ماده 39 اصناف، 12 نفر نامزد شدند که از این بین پنج نفر توسط اعضای اتاق اصناف همدان برگزیده شدند. محسن رضایی‌راد رئیس اتحادیه تزیینات با 35 رأی، امیر گلبخش رئیس اتحادیه خرازی‌‌ با 32 رأی، سیدرضا حسینی‌ظفر رئیس اتحادیه خیاط برادران با 31 رأی، کرمی نظر از اتحادیه مبل‌فروش‌ها با 29 رأی و ناهید شکرایی از اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه با 25 رأی اعضای این کمیسیون شدند.

برای تشکیل کمیسیون حل اختلاف نیز 9 نفر نامزد شدند و در نهایت محمد ارغوان، رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان با 36 رأی، علی عدالتی‌مرفه، رئیس اتحادیه آرایشگر برادران با 32 رأی و احمد گازرانی رئیس اتحادیه کیف و کفش با 18 رأی به عنوان اعضای کمیسیون حل اختلاف انتخاب شدند.

در ادامه 9 نفر خود را برای حضور در کمیسیون بودجه کاندیدا کرده بودند که پس از رأی‌گیری علی اوسط یکتا رئیس اتحادیه مکانیست‌های اتومبیل با 27 رأی، غلامرضا اسکندری رئیس اتحادیه صنف پوشاک با 23 رأی و محمود اهور رئیس اتحادیه لوازم اتومبیل‌فروش با 21 رأی اعضای این کمیسیون شناخته شدند.

در کمیسیون اجتماعی و فرهنگی نیز علی‌مسعود میدانچی، رئیس اتحادیه لوازم بهداشتی ساختمان با 38 رأی، ایرج جعفری رئیس اتحادیه چلوکباب‌ها با 36 رأی و محمدرضا رهبر رئیس اتحادیه محصولات فرهنگی با 29 رأی به عنوان اعضا شناخته شدند.

رقابت بین 6 کاندیدای کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف نیز نهایتا به پیروزی عباس ستاره با 43 رأی، چهاردولی با 29 رأی و یوسفی با 11 رأی رسید.

محمد قدیمی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک با 36 رأی، دشتی‌زاده با 26 رأی و روغنی با 16 رأی به عنوان اعضای کمیسیون آموزش و پژوهش شناخته شدند.

انتهای پیام/89033/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول