اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان بوشهر خبر داد

ارائه ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر در نمایشگاه بزرگ گردشگری کیش

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان بوشهر از ارائه ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر در نمایشگاه بزرگ گردشگری کیش خبر داد.

ارائه ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر در نمایشگاه بزرگ گردشگری کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ناصر امیرزاده پیش از ظهر امروز در بازدید از اماکن گردشگری دشتستان و تنگ‌ارم اظهار داشت: دشتستان دارای جاذبه‌های ارزشمند گردشگری و توریستی است و باید در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان اهتمام ورزیم.

وی با بیان اینکه دشتستان 173 اثر تاریخی دارد افزود: از این تعداد 72 اثر ثبت ملی شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر خاطرنشان کرد: معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر به مردم مناطق مختلف کشور و حتی معرفی در سطح بین‌المللی در دستور کار قرار دارد.

امیرزاده با بیان اینکه فرصت‌های گردشگری استان بوشهر در نمایشگاه کیش عرضه می‌شود تصریح کرد: استان بوشهر در حوزه‌های گردشگری در عرصه‌های ساحلی، میراثی و طبیعی دارای فرصت‌هایی برای سرمایه‌گذاری و درآمدزایی است که این ظرفیت در نمایشگاه بزرگ کیش ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: کوشک اردشیر در بخش ارم مربوط به دوره ساسانیان است و این اثر سالانه مورد بازدید شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.

امیرزاده تأکید کرد: کوشک اردشیر با قدمت بیش از 20 قرن مربوط به دوره ساسانی جایگاه مهمی در جذب گردشگران دارد که برای مرمت آن یک‌میلیارد ریال مصوب شده است.

وی در پایان با تأکید بر لزوم تقویت پژوهش در حوزه گردشگری، گفت: باید در تمام حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پژوهش و تحقیق انجام داد و دانسته‌ها و قابلیت‌ها را معرفی کرد.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول