اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

روزبه‌روز ضرورت تشکیل مثلث توسعه کرمان را بیشتر احساس می‌کنیم

استاندار کرمان گفت: روز‌به‌روز با حضور در مناطق مختلف استان کرمان ضرورت تشکیل مثلث توسعه اقتصادی را بیشتر احساس می‌کنیم.

روزبه‌روز ضرورت تشکیل مثلث توسعه کرمان را بیشتر احساس می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز در حاشیه سفر به بخش گلباف از توابع شهرستان کرمان در جمع مسئولان و مردم گلباف با بیان اینکه دولت آمادگی لازم برای ارائه تسهیلات مشاغل خانگی به افراد جویای کار در گلباف را دارد، اظهار داشت: کسب و کار در گلباف باید رونق بگیرد و جوانان سرکار باشند، دولت هم از ایجاد مشاغل خانگی حمایت می‌کند.

استاندار کرمان از مسئولان بخش گلباف به عنوان یکی از مناطق کشاورزی خواست تا پلیس آب را در این منطقه اجرا کنند تا از مصرف بی‌رویه آب جلوگیری شود.

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه از ظرفیت روحانیان و ائمه جمعه باید استفاده کرد و ائمه جمعه آبادگران فرهنگ و اقتصاد هستند، اضافه کرد: روز‌به‌روز با حضور در مناطق مختلف استان کرمان ضرورت تشکیل مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان را بیشتر احساس می‌کنیم.

وی عنوان کرد: نقش فرماندار، بخشدار و دهیار توسعه‌گرایی و نه اداره جاری فرمانداری، بخشداری و دهیاری است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه باید اقتصاد درون‌زا را از گلباف آغاز کنیم و به درایت، فکر و برنامه‌ریزی نیاز است، گفت: آب به‌ نسبت خوبی در گلباف وجود دارد و جهاد کشاورزی باید آمار و ارقام درست را با اجرای سرشماری کشاورزی به‌ دست آورد.

استاندار کرمان ادامه داد: با مشورت با کشاورزان قدیمی و تغییر الگوی کشت و هماهنگی مردم می‌توانیم درآمد بیشتر و زحمت کمتری را در بخش کشاورزی داشته باشیم.

رزم‌حسینی تصریح کرد: 4 هزار و 200 پروژه نیمه‌تمام در استان کرمان داریم و اولویت دولت یازدهم تکمیل این پروژه‌هاست.

انتهای پیام/80019/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول