اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور اجرایی معاون فرهنگی وزیر ارشاد:

همگرایی در فعالیت‌های فرهنگی ضرورتی مهم است

مشاور اجرایی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همگرایی و همسویی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری را ضرورتی مهم و غیرقابل انکار دانست.

همگرایی در فعالیت‌های فرهنگی ضرورتی مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، همایون امیرزاده، در نشست تخصصی معاونت فرهنگی این وزارتخانه که با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور در تبریز همراه بود، اظهار داشت: این نشست دو روزه با هدف آسیب‌شناسی مشکلات فرهنگی مناطق مختلف کشور برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی جنبی در حاشیه این گردهمایی دو روزه خاطرنشان کرد: خوشبختانه نتایج حاصل شده از ره‌آورد بحث‌های تخصصی در کارگروه‌های مختلف قابل تأمل و اعتناست که قطعا در ادامه مسیر راهگشای امور خواهد بود.

امیرزاده با بیان این‌که بحث‌ها و مصوبات کارگروه‌ها در قالب صورت‌جلسه‌ای تنظیم و در اختتامیه نشست تخصصی از سوی مسئولان ارائه شد، گفت: تمامی بحث‌ها در نشست‌های بعدی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور تا حصول نتیجه قطعی پیگیری خواهند شد.

مشاور اجرایی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور بنا به فراخور و اهمیت مسائل مختلف و حائز شرایط، در کارگروه‌های نشر، اهل قلم و اطلاع رسانی کتاب، چاپ و همچنین استان‌های مرزی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی همگرایی و همسویی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری را ضرورتی مهم و غیرقابل انکار دانست و گفت: باید از ظرفیت‌های موجود فرهنگی در سراسر کشور برای تقویت فرهنگ ملی بهره جست، که این مهم بدون توجه به نکته نظرات صاحب‌نظران و فعالان این عرصه محقق نخواهد شد.

امیرزاده در پایان با تقدیر از میزبانی ارزشمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در طول برگزاری نشست تخصصی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: امیدواریم خروجی این نشست ارتقای شاخص‌های فرهنگی مورد نظر در حوزه مسئولیت وزارتخانه باشد.

انتهای پیام/60002/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول