اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

طرح مسائل شهری توسط نمایندگان برای حل مشکل است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نمایندگان مجلس پیگیری، انتقال اطلاعات یا مصاحبه‌ای در مورد مسائل شهری دارند در راستای بهبود شرایط شهر است.

طرح مسائل شهری توسط نمایندگان برای حل مشکل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ضرغام صادقی عصر امروز در نخستین همایش مطالبات شهری که با حضور نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، یاوران شورا و معتمدین محلات برگزار شد، اظهار داشت: انتظار است وقتی ما مسائل و مشکلات را منتقل می‌کنیم دیگران نیز سعه ‌صدر داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر مطالبی از باب قصور یا نقصان در مورد عملکرد مجلس یا نمایندگان مطرح شود ما نیز با کمال صبر و متانت گوش می‌دهیم و پیگیری می‌کنیم و اگر در توانمان باشد آن را رفع خواهیم کرد.

صادقی افزود: در مجمع نمایندگان فارس جلسات خوب و مستمری با مسئولان و وزرا داریم و مشکلات فارس در قالب نطق‌ها مطرح و در جلسات مجمع پیگیری می‌شود.

این نماینده مجلس ابراز داشت: در بحث عوارض، آلایندگی، خدمات شهری و ایجاد منابع اختصاصی برای شهرداری در بعد قانون‌گذاری و انتقال مشکلات تلاش‌های خوبی از طرف نمایندگان شیراز در مجلس جریان دارد.

به گزارش فارس، در این جلسه که با حضور سه تن دیگر از نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، یاوران شورا به بیان مشکلات و مسائل محلات و مناطق شهری پرداختند و شهردار شیراز، اعضای کمیته مرکزی یاوران شورا و نمایندگان این شهر در مجلس مطالب بیان شده از سوی 400 یاور شورای حاضر در نشست را پاسخ گفته و در مواردی قول پیگیری دادند، همچنین مقرر شد که همایش یاوران شورا با حضور مسئولانی از حوزه‌های دیگر از قبیل علما و ائمه جمعه، مسئولان فرهنگی و غیره ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/2448/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول