اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد خراسان شمالی خبر داد

جمعه بازار کتاب بجنورد در آستانه آغاز فعالیت

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به مکان‌یابی برای راه‌اندازی جمعه بازار کتاب در این شهر گفت: جمعه بازار کتاب در این شهر در آستانه آغاز فعالیت است.

جمعه بازار کتاب بجنورد در آستانه آغاز فعالیت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی عصر امروز در نشست با شماری از فعالان فرهنگی و اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: سه مکان پیشنهادی برای راه‌اندازی جمعه بازار کتاب در بجنورد از جمله محوطه اداره کل ارشاد و یکی از پاساژهای این شهر در دستور کار ارشاد قرار گرفت.

وی بیان داشت: با توجه به ضرورت دسترسی مردم به جمعه بازار کتاب، برپایی این بازار در یکی از مجموعه‌های در دسترس و ترجیحاً مسقف از سوی معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی پیگیری شد.

هدایتی گفت: اکنون در حال مذاکره با مدیران این مجتمع تجاری شهر برای راه‌اندازی جمعه بازار کتاب هستیم که به طور حتم این حرکت در راستای فرهنگ کتاب‌خوانی بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود: مسئولان این مجتمع تلویحاً با راه‌اندازی جمعه بازار کتاب در این مکان موافقت کرده‌اند که اقدامات نهایی در این راستا انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: اکنون در برخی از استان‌ها جمعه بازار کتاب فعال بوده و مردم از این حرکت فرهنگی استقبال کرده‌اند.

وی در ادامه با تسلیت ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی اظهار کرد: این عالم ربانی نقش مهمی را در پیشبرد انقلاب اسلامی داشتند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از آن مرحوم به عنوان یکی از سرمایه‌های نظام اسلامی یاد کرد و گفت: این شخصیت زحمات فراوانی برای نظام جمهوری اسلامی کشیدند.

به گفته وی آیت‌الله مهدوی‌کنی تمامی عمر پربرکت خود را در مسیر ترویج اسلام ناب، مکتب تشیع، آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و اهداف رهبر معظم انقلاب سپری کرد.

هدایتی تاکید کرد: آن شخصیت بزرگ پس از انقلاب شکوهمند اسلامی هم با قبول مسئولیت‌های حساس نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشتند که این خدمات بسیار ارزشمند است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: این عالم ربانی خدمات ارزنده‌ و مختلفی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی، روحانی بسیار وارسته و عالم مبارزی بود که زحمات زیادی در حوزه و دانشگاه کشید.

انتهای پیام/63002/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول