اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هنرمند ملی سینما، تئاتر و تلویزیون کشور

کارگاه تخصصی تئاتر در نوشهر برگزار می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: کارگاه تخصصی تئاتر با حضور هادی مرزبان در نوشهر برگزار می‌شود.

کارگاه تخصصی تئاتر در نوشهر برگزار می‌شود

بابک شمس‌ناتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر، با بیان اینکه هادی مرزبان به نوشهر می‌آید، افزود: کارگاه تخصصی تئاتر جمعه دوم آبان‌ماه سال جاری از ساعت 15 تا 17 به همت گروه هنری مولانا برگزار می‌شود.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه این کارگاه تخصصی گام موثری برای فرهنگ و هنر باشد، افزود: مطمئنا با توجه به توان تخصص و نگاه ارزشمند مرزبان، این کارگاه دوره‌های حرفه‌ای و کاربردی برگزار می‎شود. 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر اظهار داشت: آموزش صحیح و حرفه‌ای یک ضرورت است و این کارگاه می‌تواند حرکت خوبی باشد که البته باید تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: جا دارد از گروه هنری مولانا که همت و تلاش کردند تا این اتفاق ارزشمند در سال اقتصاد و فرهنگ رخ دهد تشکر کنیم و امیدواریم روزهای با نشاط تئاتر در نوشهر با کسب عنوان‌های شاخص در این رشته و در عرصه استانی و ملی زیباتر شود. 

این مسئول خاطرنشان کرد: در این روز همراه با اجرای کارگاه آموزشی اجرای اختتامیه تئاتر "قبرم زیر پاهای توست" به کارگردانی میثم زندی نیز در ساعت 18 تا 20 در آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر برگزار می‌شود که در آیین این اختتامیه علاوه بر حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر، تعدادی از مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و شهرستان نوشهر نیز حضور دارند.

به گزارش فارس، هادی مرزبان در سال 1323 در شهر سبزوار در استان خراسان‌رضوی به دنیا آمد و فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای تهران در سال 1352 است.

وی فعالیت خود در تئاتر را از سال 1345 آغاز کرد و هم چنین دارای مدرک کارشناسی ارشد طراحی و کارگردانی تئاتر از دانشگاه برونل انگلستان در سال 1357 است. وی بازی در سینما را نیز از سال 1366 با فیلم جنگلبان اثر حسین حقانی‌پرست شروع کرد.

انتهای پیام/86019/گ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول