اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

177 پست سازمانی ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خالی است

معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با اشاره به مشکل کمبود نیروی انسانی در این اداره گفت: 177 پست بدون تصدی در اداره ورزش و جوانان داریم و در واقع کل ورزش استان با 79 نفر اداره می‌شود.

177 پست سازمانی ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، جبرئیل منصورقربانی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان و رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان بناب با اشاره به سرانه ورزشی در جهان که 3 متر مربع است، اظهار کرد: هم اکنون یک و شش دهم از شاخص جهانی پایین‌تر هستیم.

وی با بیان اینکه 3 درصد جمعیت بناب ورزشکار بوده و ورزشکار سازمان یافته دارد، افزود: باید این رقم به 5 درصد افزایش یابد!

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: اکثر شهرستان‌های استان با ماده 100 مواجه هستند و در تبریز 17 میلیارد تومان به شهرداری بدهکار هستیم و شهرداری‌ها هر وقت از لحاظ بودجه کم می‌آورند، به فکر وصول ماده 100 می‌افتند و به علت کمبود اعتبارات جوابگوی پرداخت ماده 100 نیستیم.

قربانی با اشاره به مشکل کمبود نیروی انسانی در اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: چارت سازمانی استان 256 نفر است که با کمال تأسف 79 پست با تصدی و 177 پست بدون تصدی در استان داریم و در واقع کل ورزش استان با 79 نفر اداره می‌شود.

وی ضمن تأکید بر ضرورت واگذاری باشگاه‌ها به بخش خصوصی از سوی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: شایسته نیست که دولت فقط به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خدمات دهد از این رو حمایت از بخش خصوصی باید سرلوحه کار دولت باشد.

در ادامه این نشست از عوامل اجرایی همایش دوچرخه سواری بناب تجلیل شد و سپس سیدمجید یزدانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب با ارائه گزارشی از وضعیت ورزش این شهرستان گفت: طی 6 ماه اول امسال بیش از 4 هزار ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان بیمه شده‌اند که آمار خوبی است.

شهرستان 140 هزار نفری بناب در 120 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.

انتهای پیام/60004/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول