اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح تحول سلامت حاصل شد

کاهش 9 درصدی میزان سزارین در بیمارستان امام خمینی دهدشت

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت با بیان اینکه میزان سزارین در این بیمارستان از زمان اجرای طرح تحول از 37 به 28 درصد رسیده است، این رقم را در محدوده استاندارد کشوری دانست.

کاهش 9 درصدی میزان سزارین در بیمارستان امام خمینی دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، امین یوسفی‌نیا عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فاز نخست ارتقای هتلینگ بیمارستان امام خمینی دهدشت با اعتباری بالغ بر 295 میلیون تومان انجام گرفته است.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت تصریح کرد: در راستای ارتقای کیفیت هتلینیگ بخش‌های اطفال، گوش، حلق و بینی این بیمارستان تاکنون تعمیر و مرمت شده و آماده بهره‌برداری است.

یوسفی‌نیا افزود: توسعه تجهیزات رفاهی بیمارستان به انجام رسیده و فاز دوم آن با تعمیرات بخش‌‌های زنان، جراحی و اتفاقات در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به سیاست وزارت بهداشت در ترویج زایمان طبیعی، با بیان اینکه برنامه کاهش سزارین و افزایش زایمان طبیعی در بیمارستان دهدشت اجرا شده است، افزود: این بیمارستان از لحاظ درصد سزارین جزء پایین‌‌ترین آمارهای کشوری قرار دارد.

به گفته یوسفی‌نیا از زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت میزان سزارین در بیمارستان دهدشت با شدت بیشتری کاهش یافته به طوری از 37 درصد به 8/28 رسیده است و این رقم در محدوده استاندارد کشوری قرار دارد.

انتهای پیام/82016/ر10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول