اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

مسکن مهم‌ترین دغدغه زنان سرپرست خانواده در کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسکن مهمترین دغدغه زنان سرپرست خانواده در این استان است.

مسکن مهم‌ترین دغدغه زنان سرپرست خانواده در کهگیلویه و بویراحمد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فتاح محمدی بعد‌از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات زنان سرپرست خانواده با بیان اینکه نگاه اسلام و انقلاب اسلامی به جایگاه زن یک نگاه ارزشی است، اظهار کرد: جایگاه زن و تساوی بودن جایگاه زن و مرد همواره در دین مبین اسلام مورد توجه بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید تلاش شود تا فرصت‌های خوبی به زنان در جامعه داده شود تا آنها بتوانند توانایی و شایستگی‌های خود را به اثبات برسانند.

وی با بیان اینکه مباحث سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در گذشته منجر به عدم توسعه استان شده است، گفت: توجه به زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست باید در اولویت کاری نهادهای حمایتی قرار گیرد.

این مسئول افزود: مسکن نه تنها از دغدغه‌های زنان سرپرست خانواده بلکه دغدغه اصلی خانواده‌هایی که در‌ آن مرد سرپرستی را بر عهده دارد، است.

محمدی در خصوص عقب‌ماندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عقب‌ماندگی این استان سابقه تاریخی دارد و عدم توجه به این عقب‌ماندگی فاصله زیادی را بین استان ما‌ با سایر استان‌های کشور ایجاد کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مجلس اعتباری را به منظور برقراری توازن منطقه‌ای به استان‌های محروم اختصاص داد، خاطرنشان کرد: پراکندگی روستاها و صعب‌العبور بودن مناطق این استان مانع ارائه خدمات مطلوب نظام به کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/2571/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول