اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

تکمیل 12 پروژه ساماندهی مبلمان شهری در آبپخش

شهردار آبپخش از تکمیل 12 پروژه ساماندهی مبلمان شهری در آبپخش خبر داد.

تکمیل 12 پروژه ساماندهی مبلمان شهری در آبپخش

حسین عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی با شتاب بسیار خوبی در آبپخش انجام شده و تاکنون نتایج خوبی نیز در بر داشته است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به پروژه‌ها مورد تاکید مدیران شورای اسلامی و شهرداری قرار دارد و تمام توان و ظرفیت خود را برای بهبود کیفی پروژه‌ها به کار بسته‌ایم.

شهردار آبپخش از آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی شهرداری آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی با تخصیص اعتبارات استانی کار انجام مناقصه و شروع پروژه‌ها را استارت خواهیم زد که شاخص‌ترین پروژه شهرداری نیز تکمیل بلوار غدیر در شهر است.

عباسی تصریح کرد: پروژه‌های زیباسازی شهر و همچنین استقرار امکانات و تجهیزات ورزشی و رفاهی نیز در دستور کار مجموعه شهرداری و شورای شهر قرار دارد که ان‌شاالله به اهداف خود برسیم.

شهردار آبپخش از تکمیل 12 پروژه ساماندهی مبلمان شهری در آبپخش خبر داد و گفت: نصب 120 پایه چراغ 120 متری دوسویه، نصب 27 چراغ چمنی بدون پایه با حباب 60 سانتی‌متر، نصب 30 پایه چراغ یک متری اطراف میدان‌های شهر و نصب 37 سرچراغی آلومینیومی از جمله این پروژه‌هاست.

عباسی بیان کرد: استقرار پنج مجموعه بازی‌های پلی اتیلن در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف، نصب 310 لامپ رنگی (سه رنگ پرچم)، نصب 120 نیمکت فلزی، نصب 120 سطل زباله پارکی و نصب چهار میز تنیس روی میز شیشه‌ای نشکن نیز از دیگر پروژه‌های اجرایی است.

شهردار آبپخش یادآور شد: در محلات سه‌گانه آبپخش شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی و زیباسازی مبلمان شهری هستیم و برای تکمیل این پروژه‌ها نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/2452/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول